teofiles Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Beste vrienden, ik heb het volgende probleem als ik de nieuwste firefox instaleer komt steeds na opnieuw opstarten de versie 3.6.18 in het engels terug ik heb deze versie van firefox goed gedeinstaleerd maar toch blijft hij terugkomen, Ik ben bang dat er wat raars in de computer zit Ik werk met windows vista. alvast bedankt, teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Tonskidutch Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 zelf in de windows registry gaan aanpassen en oude lijken uit de kast meppen, is niet echt raadzaam als je niet weet wat je moet doen kan het ernstige fouten veroorzaken dus dan tooltjes gebruiken die dat heel goed voor je doen ik gebruik al jaren CCleaner en deïnstalleer daarmee de ongewenste of oude programma's waarna ik natuurlijk ook de registerfouten laat opruimen (ik doe dat zelfs twee of driemaal, telkens na herstart register cleanen) en dan pas installeer ik een nieuwe versie. misschien ook iets voor jou? ciao Second Life Mungo Parker
teofiles Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Ik heb deze handelingen gedaan en daarna de nieuwe versie geinstaleerd waarna ik weer de melding krijg: Your computer must be restarted to complete a previous upgrade of firefox. Do you want to reboot now? Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Tonskidutch Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 nog nooit zoiets gezien, om eerlijk te zijn. ciao Second Life Mungo Parker
Sjattuh Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 start de PC eens op in veilige modus en dan deinstalleren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
teofiles Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Geplaatst: 18 juli 2011 Ik heb hem gisteren in de veilige modes een uninstal gedaan daarna met ccleaner fouten verwijderd, en tot nu toe komt de versie 3.6.18 niet terug. Bedankt voor het meedenken Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 heb je bij dat registry cleanen ook meldingen gezien van de firefox 3.6.18 , misschien deinstallatiefouten? maar goed fijn dat het opgelost is. ciao Second Life Mungo Parker
teofiles Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Geplaatst: 18 juli 2011 Het was van korte duur maandagavond is de oude versie 3.6.18 engels weer terug en wel geruisloos was aan het werk met versie 5 nl en toen ik naar een andere site ging was de oude terug Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Sjattuh Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Als je een beetje engels kan: http://kb.mozillazine.org/Uninstall_firefox Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen