ronaldsl Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Hee, Kreeg een vraag van mijn vader....... Wie weet er een goed (gratis/betaald) synthesizer programma ? Hij wil zelf geluiden kunnen maken, dus er hoeven niet allerlei ingebakken sounds in te zitten. Groet, Ronald
oldebroek Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 zoiets? http://zynaddsubfx.sourceforge.net/ Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
ronaldsl Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 Ik heb het even gedownload......maar kreeg het letterlijk en figuurlijk niet aan de praat. Er staat helemaal geen EXE in of bij....
Hellum Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 ik heb ook even gekeken, blijkbaar moet je het eerst zelf compileren. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Con Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: Hellum ik heb ook even gekeken, blijkbaar moet je het eerst zelf compileren. MVG. Gerard En hoe dat moet???? Geen notie, iemand? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
oldebroek Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 http://zynaddsubfx.sourceforge.net/download.html gebruik de VST link of een andere: http://www.experimentalscene.com/software/darkwave-studio/ Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Heyes Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 of zoek op 'stereoklang' , Uit Zweden... Greetz, Heyes.
Psychosammie Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik zeg Google. Klikkerdeklik Ik gebruik vaak Spotnet en soms zie ik ook tijdschriften voorbij komen die helemaal gaan over digitale muziek. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Con Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 't is gelukt, dank voor de voorzet. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen