Ga naar inhoud


[Enigma2] Nieuwe RTI Core v1.1 is uit


M_Z

Aanbevolen berichten

RTi Core v1.1

 

RTi Core v1.1 Enigma 2

 

Wat is er aangepast:

 

 

  • Terug naar Linix 2.6.22
  • Totale stabiliteit is verbeterd
  • Sneller zappen
  • Media Center zou nu veel files en formaten aankunnen
  • Nieuwe filter handling code, hierdoor zouden de D+ kanalen moeten werken
  • standaard EPG in orde
  • opname in orde, als materiaal via VLC wordt weergegeven is er geen onderbreking meer in het geluid
  • 1080p font is nu orde
  • Snellere video mode omwisselingen
  • grab fix voor HD kanalen
  • P+ 2'de tuner fix en decoderen
  • usbserial en ftdi.ko (USB Cardreaders en andere usb hardware zouden nu werkend moeten zijn)
  • Nieuw Bootlogo - thanx to Daconi
  • en nog veel meer fixes en mogelijkheden

 

Wat nog steeds niet werkt:

- MyTube - alleen de eerste video werkt zonder probleem

- TS (opgenomen van e2) speelt niet af in het MC, maar afspelen via interne E2 TS speler is wel ok (druk groene toets)

- Sommige TS (opgenomen van E2) speelt niet af via de interne E2 TS speler

- DVD player in MC werkt niet en als je deze start en je wilt eruit, krijg je alleen de spinner en de ontvanger reageert nergens meer op / crashed.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is een probleem met deze image i.v.m. WLAN, de drivers voor wireless netwerk zijn vergeten in deze image. Maar met behulp van onderstaande tekst moet het mogelijk zijn om dit te fixen. Als je dus afhankelijk bent van WLAN is het eerst wel nodig om hem bekabeld te flashen en te starten, daarna deze files toevoegen en dan kun je de instellingen pas in het netwerk menu installeren.

 

Citaat:
Guys here I bring the fix for the WLAN.

 

Install Fix WiFi AZBox HD (Premium, Premium+)

=============================================

 

 

First make a backup of original files.

 

 

- Copy the file rt61.ko in: /lib/modules/2.6.22.19-25-the-ripper/extra/

- Copy the file Network.py in: /usr/lib/enigma2/python/Components/

- Copy the file Wlan.py in: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/WirelessLan/

- Copy the file plugin.py in: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/WirelessLan/

- Copy the file bootup (attributes 755) in: /etc/init.d/

- Reboot the box completely

 

 

Special Thanks to Evolutions for their help in testing.

 

 

 

 

SPAZE TEAM ;-)

M_Z

WLAN_fix.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem er ook in staan, en het gaat in een woord geweldig. Dit is weer een hele stap vooruit. Lekker snel en eigenlijk verder geen problemen tegengekomen, behalve als ik via het menu naar afsluiten/uitschakelen ga, dan krijg ik een groen scherm. Nou ja, als dat alles is...

 

Hierbij nogmaals de juiste CCcam.ipk die je erin moet plaatsen via softwarebeheer, manual install. Dan heb je meteen CCcam in de Camdmanager.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Idd opnemen en iets anders kijken werkt. 2e tuner is fixed. Getest met 2x DVB-S2. Opnamens via de guide knop af te spelen helaas niet altijd maar dat staat in de release notes ook al. Verder draait die goed.

 

Tevens is fastscan optie toegevoegd.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Ben hier een tijdje niet geweest. En inmiddels overgestapt van DM7000 naar AZbox HD+.

 

Was een beetje ontevreden over de standaard firmware van AZ en dus vandaag deze RTI Core v1.1 er in gezet. Hij deed het prima totdat ik de WLAN patch er in had gezet en wilde rebooten.

 

Nu zit ik met een zwart scherm en op het VFD staat:

 

=s

 

Opnieuw flashen vanaf USB wil ie niet want hij boot niet meer van USB. Terug naar Official dus ook niet.

 

En nu? Wil het best graag zelf oplossen maar heb wel wat duwtjes in de goede richting nodig...

Hartelijke groeten,

 

Pr0x1Mus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pr0x1Mus
Hallo allemaal

Ben hier een tijdje niet geweest. En inmiddels overgestapt van DM7000 naar AZbox HD+.

Was een beetje ontevreden over de standaard firmware van AZ en dus vandaag deze RTI Core v1.1 er in gezet. Hij deed het prima totdat ik de WLAN patch er in had gezet en wilde rebooten.

Nu zit ik met een zwart scherm en op het VFD staat:

=s

Opnieuw flashen vanaf USB wil ie niet want hij boot niet meer van USB. Terug naar Official dus ook niet.

En nu? Wil het best graag zelf oplossen maar heb wel wat duwtjes in de goede richting nodig...

Hallo,

Zet de Azbox uit en druk op vulmeknop na links en dan opstarten nu komt de Azbox in rescua mode.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds lange tijd weer eens wat E2 geprobeerd op de AZBOX. Image werkt, maar ik krijg CCcam niet werkend. Heb het via softwarebeheer geinstalleerd en in cccam.cfg mijn c lijnen gezet maar ik krijg geen beeld. Ook de interne Cardreader lijkt niet te werken met Ziggo. De DVB-C tuner werkt...

Geen idee wat ik fout doe...

 

Ps. C lijn is toch niks anders dan C: ip-adres poort username wachtwoord

Verder hoeft er toch geen info in cccam.cfg te staan? Andere cccam bestanden (prio etc) hoeven toch niet perse ingevuld te zijn?

 

Ik hoop dat ik het werkend kan krijgen...

 

Alvast dank.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...