Ga naar inhoud


[Enigma2] Nieuwe RTI Core v1.1 is uit


M_Z

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

weet iemand een mogelijkheid om opgenomen programma's toch te kunnen afspelen via de computer met hdmi naar tv?

Dit omdat de eerste keer ts files wel lukte via deze fw, maar daarna wel opgenomen echter niet afspeelbaar.

 

De rc11 kan wel opnemen en afspelen, zou je middels een mount deze ts af kunnen spelen op de rc11 fw?

 

graag advies.

 

John

 

ik heb een premium met rc11 en de premium plus met rti 1.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ben er met de juiste codecs er achtergekomen, dat deze opgenomen ts files, toch met windows media speler kunnen worden afgespeeld.

 

Dus mijn vraag kan vervallen, kan dus nu toch opgenomen files afspelen, zij het met een omweg met hdmi naar tv.

 

Maar goed, beter iets dan niets.

 

gr.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Daar ging het hier nou net fout mee daarna:

1 - Software update gedaan vanuit menu ( 2 updates geinstalleerd )
2 - Stauffie E2 lijst erop gezet met dreamset 2.3.4


Daarna geen enkel probleem meer


Na de software update heb ik nog steeds dezelfde problemen. Ik wil niet zomaar geloven dat het aan de kanalenlijst van Stauffie ligt, wat is daar dan zo speciaal aan ? E2 op je Azbox is juist zo handig dat je universeel alle lijsten kunt gebruiken die ook voor Dreambox gemaakt worden, en ik wil dus de Henksat lijst erop.
Bovendien heb ik ook vasthangende beelden (na enkele keren op en neer zappen wil hij meestal wel weer gaan lopen) op de zelf ingeladen Fastscan lijst van Canaldigitaal.

Nee, ik denk niet dat het aan de kanalenlijst ligt. Moet wel zeggen dat het vooral is op gecodeerde HD zenders, als ik in de Duitse FTA zenders zap, blijft het goed werken.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: valkhyr
Welke CCcam versie gebruik je?

De versie die ik toegevoegd aan dit bericht werkt bij mij zonder problemen.


Exact deze mipsel gebruik ik altijd al, werkt prima met de iterne camd manager. Ik heb nu bij een vriend van me ook alles aangepast, is voor het eerst over op E2. Ik wacht zijn bevindingen eens af en ben benieuwd of hij dezelfde problemen heeft.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satvis
Wil graag van orgineel naar RTI core V 1.1 met behulp van jaZup 2.3.

Moet ik dan EXT4 aan of uit zetten met deze versie.

Waarom wil je toch zo graag Jazup2.3 gebruiken, de bijgeleverde Azupd 2.1.3 doet toch gewoon net hetzelfde en werkt dus zeker goed (omdat het door het E2 team wordt aanbevolen om het ook zo te doen).

Of heb je soms geen Windows PC ?

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...