1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Ik surf zo over weleens rond of speel wat met google maar ik kwam op een site van cardsharing. Staat daar met koeie letters reclame van canal digitaal ik denk klik eens aan en jawel hoor kom direct op hun site. Is dit nu illegaal wat zij doen of wat is dat die sites die zullen toch wel controleren hoe en wat neem ik aan . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
DeBeek Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Wel eens hiet op de site gekeken ?? Zoiets noemen ze Google Ads....
mauspartyhouse Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Banners op websites worden random geplaats. Dus cd weet niet op welke site hun banner/advertentie staat. ET8000
DeBeek Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Niks op tv,, alleen herhalingen... en het is weer tijd voor de
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Yep zei altijd tegen mijn ex vrouw als ie niet lekker is eet je m maar op 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast czechmademen Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Duidelijk onderwerp overigens... Sorry maar ik ben nieuw hier en heb toevallog gisteren de forumrichtlijnen tot me genomen.. Groeten vd tsjech
Ronsworld Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 idd, en beter geschikt voor off topic HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Mojo Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: czechmademen Duidelijk onderwerp overigens... Sorry maar ik ben nieuw hier en heb toevallog gisteren de forumrichtlijnen tot me genomen.. Groeten vd tsjech Ik zou ze, als ik jou was, nog een keer lezen . You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 17 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: czechmademen Duidelijk onderwerp overigens... Sorry maar ik ben nieuw hier en heb toevallog gisteren de forumrichtlijnen tot me genomen.. Groeten vd tsjech In dezelfde richtlijnen staat dat je dan de knop 'Waarschuw Moderator' moet gebruiken en in ieder geval je corrigerende opmerkingen hier achterwege moet laten. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen