wernert Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Ik ben blij met mijn 'schoteltje' (wavefrontier-like dish) en de free-to-view zenders van Canaldigitaal. Bij de huidige woning van mijn broer heb ik een vergelijkbare opstelling gezet: dreamboxje, schoteltje en wat LNB's. Broertje gaat verhuizen en ik zou het leuk vinden als hij daar ook een schoteltje neerzet. Lekker veel FTA-zenders en spullen die van jezelf zijn. Eerder, in een andere thread, heb ik al geklaagd over de smartpacks. Interessant voor CD, maar niet voor de schotelliefhebber. Bij de meeste bedrijven - kuch - kun je korting krijgen als je afziet van allerlei zogenaamde 'gratis' extra's. Kan dat bij CD ook? (Jaja, ik kan bellen. Maar de paar telefoontjes die ik heb moeten plegen met CD, nodigen nou niet uit om onvoorbereid te bellen.) ___________________________ T90 2 x Slingbox solo
DeBeek Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 ?? Is toch simpel.. op oude adres alles weghalen en plaatsen op het nieuwe adres..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen