sattv4iedereen Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 bijna niet te geloven,maar het is waar. ik heb in de vooravond een nog niet gebruikte TVV kaart in een aston 1.05 module gestoken,en die op zijn beurt in de venton. ongelooflijk,maar na +/- 15 minuutjes ging de kaart over de pre aktivatie stand.dus ik had beeld op een oude aston cam. ik moed toch wel zeggen,dat er kleine onderbrekingen zijn,maar met dit bewijs,weet men,dat men museum stukken naar niet te snel naar de afvalcontainer mag brengen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast 1664 Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Ik geloof je meteen, want zelfs mijn Aston 1.04 doet dit trucje nog steeds.
Terradon Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Heb de oude 1.05 ook weer in gebruik...echter alleen maar de sd kanalen geen hd. Groetjes.............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen