rolandroland Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 KPN service: Rekening van € 140,= afgeschreven van de klant. Klant belt met KPN om specificatie van de rekening. Dit een wel erg hoog bedrag. Klantenservice medewerker van KPN: Dat weten wij ook niet u kunt de rekening inzien via Internet. Klant: Daarvoor heb ik een wachtwoord voor nodig. O, die kan ik uw wel toesturen. Maar wat is die rekening dan? Dat weet de service medewerker van KPN ook niet. Die rekening is alleen online zichtbaar. Vervolgens het bedrag maar laten storneren. Er volgt een brief met uitleg hoe de rekeningen in elkaar steken maar geen specificatie waarop het bedrag gebaseerd is. Service level neemt af en mensen bij KPN worden kennelijk niet meer goed opgeleid en werken (vermoed ik) onder hoge druk. Immers opleiden kost KPN geld en als die werknemer er toch kort gaat werken. Tijd voor de volgende medewerker.
Mojo Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Zo moeilijk is het toch niet. Je krijgt elke maand een mailtje met de kosten voordat die afgeschreven worden van je rekening. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Misschien wel handig even te vermelden wat je allemaal afneemt van KPN. Is dat alleen Digitenne, of ook telefoon en internet?
edje-ken Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 kan het kloppen dat je iets tegen kpn hebt op dit moment. ik lees nu al 2 topic direct achter elkaar van jouw die erg negatief over komen. ik geef je gratis 1 advies. als je iets tegen een club hebt zeg dan daar je abo op. edje p.s. ik ben ook geen kpn fan maar ik heb me eigen advies opgevolgd. ik heb niks meer van kpn in huis. Vu+ Solo2Dreambox 800s
EdjeKroketje Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: edje-ken kan het kloppen dat je iets tegen kpn hebt op dit moment. ik lees nu al 2 topic direct achter elkaar van jouw die erg negatief over komen. Was wel om kwart voor 1 in de nacht. Wellicht heeft alcohol meegepeeld
mereltje Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 meegepeeld idem? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
EdjeKroketje Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: mereltje meegepeeld idem? Oeps, oorzaak drank
rolandroland Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 Ik heb niets tegen KPN wel de manier waarop men met haar klanten omgaat.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Waarom beantwoord je mijn vraag niet? Zie boven.
rolandroland Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 Digitenne alleen. Kennelijk hebben de medewerkers van KPN geen inzicht op haar rekeningen. KPN had een tijdje voor haar medewerkers een bonus op je salaris als je precies op tijd om pauze ging. Dus had je pauze om 10.00 uur en je ging ook om 10 uur met pauze en de daarop volgende pauzes exact op die tijdstippen dan deed je je werk goed. Wat je dan zag gebeuren is dat iemand om 9.58 uur een telefoontje kreeg de verbinding met op zet ging verbreken om 9.59 met als gevolg dat een ander de klant nog bozer aan de lijn kreeg en zijn of haar bonus kon vergeten. Gelukkig is dat afgeschaft bij KPN. Maar dit impliceert wel hoe het er aan toe gaat op het callcenter. Youp van 't Hek heeft helaas niet bereikt dat de klantenservice echt service wordt.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 140 euro is wel veel voor Digitenne ja, zat er nog meer bij waarvoor je moet betalen? Aansluitkosten, ontvangertje oid?
Johan45 Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Blijf bij het onderwerp Sjaak. Vult u rustig aan !!!
mereltje Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Is het niet voor een heel jaar? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast georgiosolos Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Als je een jaar vooruit betaald met de kosten van één huurontvanger dan kost je dat al €150,00.
mereltje Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Mazzel,tientje korting Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen