Ga naar inhoud


Rekening Digitenne € 140,=


rolandroland

Aanbevolen berichten

KPN service:

 

Rekening van € 140,= afgeschreven van de klant. Klant belt met KPN om specificatie van de rekening. Dit een wel erg hoog bedrag. Klantenservice medewerker van KPN: Dat weten wij ook niet u kunt de rekening inzien via Internet. Klant: Daarvoor heb ik een wachtwoord voor nodig. O, die kan ik uw wel toesturen. Maar wat is die rekening dan? Dat weet de service medewerker van KPN ook niet. Die rekening is alleen online zichtbaar. Vervolgens het bedrag maar laten storneren. Er volgt een brief met uitleg hoe de rekeningen in elkaar steken maar geen specificatie waarop het bedrag gebaseerd is.

 

Service level neemt af en mensen bij KPN worden kennelijk niet meer goed opgeleid en werken (vermoed ik) onder hoge druk. Immers opleiden kost KPN geld en als die werknemer er toch kort gaat werken. Tijd voor de volgende medewerker.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Misschien wel handig even te vermelden wat je allemaal afneemt van KPN. Is dat alleen Digitenne, of ook telefoon en internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het kloppen dat je iets tegen kpn hebt op dit moment.

ik lees nu al 2 topic direct achter elkaar van jouw die erg negatief over komen.

 

ik geef je gratis 1 advies.

als je iets tegen een club hebt zeg dan daar je abo op.

 

edje

 

p.s. ik ben ook geen kpn fan maar ik heb me eigen advies opgevolgd.

ik heb niks meer van kpn in huis.

 

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitenne alleen. Kennelijk hebben de medewerkers van KPN geen inzicht op haar rekeningen.

 

KPN had een tijdje voor haar medewerkers een bonus op je salaris als je precies op tijd om pauze ging. Dus had je pauze om 10.00 uur en je ging ook om 10 uur met pauze en de daarop volgende pauzes exact op die tijdstippen dan deed je je werk goed. Wat je dan zag gebeuren is dat iemand om 9.58 uur een telefoontje kreeg de verbinding met op zet ging verbreken om 9.59 met als gevolg dat een ander de klant nog bozer aan de lijn kreeg en zijn of haar bonus kon vergeten. Gelukkig is dat afgeschaft bij KPN. Maar dit impliceert wel hoe het er aan toe gaat op het callcenter. Youp van 't Hek heeft helaas niet bereikt dat de klantenservice echt service wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

140 euro is wel veel voor Digitenne ja, zat er nog meer bij waarvoor je moet betalen? Aansluitkosten, ontvangertje oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...