Ga naar inhoud

BlackHole Vu+ UNO/ Duo/solo 1.6.3 Hdmi Cec

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Citaat:
BlackHole Vu+ Duo 1.6.3 Hdmi Cec

Update OE tree

Support blind scan(uno)

Add fancontrol Plugin(uno)

Add wireless usb drivers

Support more media playback(uno)

New Black Hole Hdmi Cec

(Warning: Hdmi Cec is only experimental function. It may works or not depending from your tv compatibility. Tests with latest Samsung series tv report 1-3 options working.)

vuplus-community.net

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

• Beheerder
Geplaatst:

Wat een vreselijk onoverzichtelijk bocht image is dat zeg.

Een aantal dingen zijn wel grappig gemaakt, maar hier kan geen normaal mens mee overweg.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

dan zijn er toch nog al wat z.g. niet normalen mensen op dit board

o.a. ik

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel

Een aantal dingen zijn wel grappig gemaakt, maar hier kan geen normaal mens mee overweg.

Mvg,

Michel

Welke image gebruik jij eigenlijk Michel?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

• Beheerder
Geplaatst:

De laatste VTI heb ik er nu in gezet en die bevalt stukken beter.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Mvg,

Michel

Je maakt me nu echt nieuwsgierig. Ik moet van het weekend toch met de box aan de gang, ik ga deze er dan eerst maar eens in zetten en eens kijken wat dit brengt.

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Mvg,

Michel

Errug ongenuanceerd, Blackhole staat op de eerste plaats op een
ander board. Blijkbaar kun jij er niet mee overweg. Wil nog niet
zeggen dat deze image slecht is toch?
Je zegt eigenlijk dat veel mensen niet normaal zijn . . . sick

Hopen dat de reviews beter geargumenteerd zijn.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik schreef dat de image vreselijk onoverzichtelijk is.

Dat is ook zo, want alles staat daar waar je het niet zou verwachten en heel veel werkt (volledig) anders dan dit in enigma2 gebruikelijk is.

Redelijk onderbouwd (nu) lijkt me toch.

De rest (bocht) slaat op de wansmaak van de grafisch vormgever die dacht wat leuks te maken, maar eigenlijk (naar mijn mening) gewoon een hele slechte smaak heeft.

Over smaak valt te twisten, maar ik acht mij toch in staat wat te kunnen zeggen over wat de meeste mensen mooi, duidelijk en overzichtelijk vinden en wat niet.

Blackhole behoort wat mij betreft tot 'wat niet'.

Ik heb zelf jaren ervaring met het maken van gebruiksvriendelijke grafische userinterfaces en dat wil niet zeggen dat mijn mening wet is, maar ik durf te zeggen dat ik er meer verstand van heb dan menig standaard gebruiker.

Een programma (in het algemeen) kan nog zo veel kunnen en nog zo stabiel zijn, als het userinterface zuigt, wil geen mens het bedienen.

Dat hebben die jongens van Pli veel beter voor elkaar. Die blijven qua userinterface dicht bij de basis en wat ze aanpassen doen ze in dezefde stijl zodat je alles snel een eenvoudig kunt vinden en instellen.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Het is waar dat over smaak valt te twisten, maar het zijn over het algemeen gedreven personen die een dergelijke image tot stand brengen.

Dit doen zij (hopelijk) met het doel om andere gebruikers te dienen die niet in staat zijn een hoopje plug-ins te verzamelen en te voorzien van een bruikbare skin.

Er zijn ook veel gebruikers die BH wel goed vinden, dus voor ieder wat wils.

Er komen steeds meer image bouwers, waarschijnlijk omdat ze niet meer met elkaar door één deur kunnen.

Ik zag in de afgelopen tijd :

Pli; Black Hole; VIX; VTI en nog iets van Cubic

(vul gerust aan wink )

Daardoor heb je wel keuze als gebruiker en het is (nog steeds) gratis.

Dat laatste is voor mij de reden om alleen opbouwende kritiek te geven, anders is het hobbyisme zo verdwenen en zijn we straks weer afhankelijk van de fabrikanten en daar heb ik toch met mijn vorige receiver andere ervaring mee.

Ik zou graag tegen alle image bouwers willen zeggen :

"Keep up the good work" en daar is geen woord mee geslijmd!

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Geplaatst:
Citaat:

"Keep up the good work" en daar is geen woord mee geslijmd!

Mag ik eraan toevoegen...

"Make it open! So we all benifit!" wink
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Pli heeft de perfecte ondertiteling en ook de EPG import werkt het er best. Je vraagt je dan toch af waarom dit nog steeds niet is overgenomen door bijvoorbeeld VTI en Blackhole.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:

De meeste images blijven vasthouden aan de OE-1.6 van opendreambox... vandaar...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Edwin024
En dan blijven massa's mensen ook nog roepen dat bijvoorbeeld Blackhole het beste image is. Gek hoor.

Ik heb er ook mee getest en vind 'm wel aardig, maar zoals Michel al aangaf, het is lastig om dingen terug te vinden als je andere images gewend bent. Dit maakt 'm zeker niet minder, maar voor mij was dat wel een reden om terug te gaan naar Pli

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Geplaatst:

Ik vind 'm best mooi (BH).

Maar als ik in PLI gemakkelijk een USB-DVB-T stick kon installeren, ging ik wel terug naar PLI.

Die ken ik het beste. (Het is maar wat je gewend bent)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen