Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb in 2005 een prachtige Philips 37pf9986 lcd tv gekocht. Destijds werd deze alleen met muurbeugel geleverd.

De kans bestaat dat deze op termijn naar de slaapkamer verdwijnt, dus ben ik alvast op zoek gegaan naar de bijbehorende voet.

Philips onderdeelnr is st429986.

Internet afgezocht, marktplaats etc., maar helemaal niks.

Wie heeft er voor mij nog tips waar te zoeken?

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik heb even voor je gezocht en diverse winkels tonen dat het product bestaat, echter verkopen ze het niet. Althans zo lijkt het.

Om je een lange weg langs winkels etc. te besparen zou ik gewoon contact opnemen met Philips, da's de simpelste weg naar een tv-voetje.

Geplaatst:

Wat dacht je van er zelf een maken,dus 2vert.strippen T model , een dwars strip is meestal niet nodig. Ik heb bij mijn LG plasma de voet er af gehaald ,daar er anders geen plaats is voor de Dreambox,in de kast word hij te warm,vandaar hij op de kast staat onder de TV.Matt.is RVS 40x8 mm.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Uit de Philips product survey 2005-2 haal ik het volgende bestelnummer: 3104 308 78661 (glazen voet voor 37"). Die is echter niet meer leverbaar bij de mij bekende leveranciers van Philips onderdelen.....

Geplaatst:

Dank voor het meedenken!

Ik heb ook nog eens in de service manual gekeken, daar staat bijgaande plaatje van een set aluminium voetjes plus beschrijving.

Deze voetjes zijn bedoeld voor reparaties maar zouden m.i. ook prima voldoen om de tv op de slaapkamer te plaatsen.

Het bestelnummer dat wordt genoemd is 3122 785 90690

Zou je dat kunnen checken bij je leveranciers?

post-41476-1318262235,1624_thumb.jpg

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb precies dit zelfde model tv. Nu is in de planning deze volgend jaar zomer te vervangen en dan komt deze tv van de huidige glasvoet naar de muur ... Dus helaas wat te vroeg, anders had ik je kunnen helpen ....

De voet zat er toen standaard bij en geen muurbeugel ......

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen