Ga naar inhoud

[DM7000] dreamup probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

probleem met het booten van db7000 en ik wil hem via modemkabel(9 pin ) weer aan de gaan krijgen alles gaat good zelf kan hem earse doen alleen bij het laden van image rel08 of laste pli krijg ik erro melding .

alvast bedankt

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Vertel eerst eens in stappen wat je hebt gedaan en wat de exacte foutmelding is.

Geplaatst:

het dreamox aangesloten aan comport en dan het pro dreamup unversal gestart en dan conect en dan de dreambox aan krijg ik melding dat dreambox in speaking to us dus daarna earse gedaan en dan probeer ik hem te flashen en alles gaat tot hier goed en hij begint ook met flashen alleen na een paar seconden krijg ik melding abort user exiting .

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dan is denk ik stap 1: opnieuw beginnen, een flash erase image laden en vervolgens een origineel dmm-image erop.

Als dat allemaal goed werkt kun je verder kijken.

Geplaatst:

gedaan maar ook het zelfde melding komt er aan .

gr

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Heb je het ook geprobeerd met de DreamUp, die vGnp net neerzette? Dat zou weleens de oplossing van je probleem kunnen zijn.

Geplaatst:

hoi hoi het werkt nu wel mij grote dank aan vgnp .

maar toch raar dm zet een software op officiel site dat die niet werkt .

nomaal bedankt voor hulp .

gr

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

DMM gaat ook mee met de tijd en heeft er kennelijk niet aan gedacht dat een nieuwere DreamUp niet compatible blijkt met een good old DM7000.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen