Roy R Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Hey allemaal! Allereerst bedankt voor het lezen... ik ben een leek wat betreft schotel/receivers/HD en alles. En eigenlijk heb ik een vrij simpele vraag maar zal het even toelichten. Ik heb thuis nu een Philips DSX 7072 ontvanger (geen HD) en die heeft onlangs de geest gegeven. Nu kijk ik niet veel TV maar wil wel TV kúnnen kijken. Mijn TV is nu nog een oud bakbeest maar daar moet ik binnenkort ook een nieuwe voor kopen. Nu heb ik een paar eisen en verder staat alles open. Ik wil per se een grijze/aluminium ontvanger. Ik kijk via CanalDigitaal. Hij moet HD geschikt zijn. En moet niet te duur zijn. Verder heb ik géén idee wat een goeie receiver zou zijn. Hebben jullie tips of eigenlijk loop een winkel in waar ze er verstand van hebben en laat je wat aansmeren? Alvast bedankt!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Wat denk je van de standaard ontvanger die CDS aanbiedt?
Roy R Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 Is dat ook een beetje een goeie en een nette prijs? Had er idd al gekeken. Overigens degene zonder opname functie weer zwart en die ander 150 euro duurder...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Die dingen zijn in ieder geval fool-proof, makkelijk te bedienen en heel duur zijn ze ook niet. Overigens hoef je die natuurlijk niet per se bij CDS te kopen, elders kan ook. Maar nu, kun je ook iets meer vertellen over je schotel-installatie? Met name waarop ie is uitgericht en wat voor een LNB erop zit?