vGnp Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Origineel bericht van: columbo Dit klopt niet,nl ik heb zelf ook een oude ofset schotel deze is geheel rond dus even hoog als breed,en is voorzien van een actuator. Daar wil ik wel eens een fotootje van zien. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pirrewit Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Hallo Roy R Excuus(is ook weeral een tijdje geleden dat ik deze box nog eens vastgenomen heb) de Humax is inderdaad een Conax en heeft een CI cam nodig.Ik heb nog een Xcam Premium liggen en deze mag je hebben voor een tientje dus totaal 50Eur. Indien je echt interesse hebt dan wil ik wel deze ontvanger nog eens aan mijn installatie hangen en testen met mijn TV Vlaanderen kaart. Beter nog is ,indien interesse, dat je je eigen canaaldigitaal kaartje meebrengt,kunnen we gelijk testen. De humax was steeds in dienst voor ik mijn dreambox kocht dus ik ben ervan overtuigd dat alles foutloos werkt met een ongelooflijk scherp HD beeld. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Roy R Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2011 Het heeft even geduurt, maar heb eindelijk een ladder bij huis en ben ff het dak opgeweest. Heb de schotel net even opgemeten, hij is 71 breed en 79 hoog. @Pirrewit: Is die Humax 2000 een no-nonsense ontvanger? Als in ik sluit hem aan druk het kaartje erin en na het zoeken van de kanalen TV kijken maar?
pirrewit Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik dacht het wel. De settings zullen wel verouderd zijn maar lang niet allemaal. Dus stroom er op ,kaartje erin en kijken. Een scan op 23.5 voor de HD 's en klaar. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen