schilder764 Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 hoi mijn zoon moet voor zijn werk veel naar havens rijden Botlek, Antwerpen, amsterdam veel onderhoud op schepen Nou is mij vraag is er ook een navigatie software voor waar alle havens op kaart staan voorbeeld dok12 dok79 enz.. is er iets die dat aangeeft? misschien iemand een tip? heeft tomtom zoiets of andere merken of zit zoiets op vrachtwagens groetjes
Beheerder Michel Geplaatst: 18 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 18 juli 2011 Voor welke telefoon? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
grunnsat Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik zou denken dat je bij Garmin het meeste kans op succes hebt. Zij leveren namelijk ook digitale kaarten voor schepen. Als je een echt voorbeeld kunt geven met coördinaten of iets anders waaruit ik kan opmaken waar bijv. dok 79 is, dan wil ik wel even kijken op hun gewone kaarten of het daarop te vinden is.
Beheerder Michel Geplaatst: 18 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 18 juli 2011 Wat dacht je van een iphone en een ipad 3G? Daar is van alles voor te krijgen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
verkerkbr Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Gewoon scheepvaart (pleziervaart) navigatie software nemen of een gps apparaatje voor (scheepvaart) navigatie doeleinden. Zijn er in vele maten en soorten. Daar staan de haven detail kaarten en de namen van bekende havenbedrijven op. Voor de straatnamen moet je echter een auto systeem gebruiken. Navigatie software werkt met waypoints. Maar ze ziet dan wel waar je rijdt (of vaart !). Groet, Bram
Gast Merkedesch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik moet ook veel laden in de diverse havens..Antwerpen Zeebrugge Rotterdam Heb via TT Home diverse POI's voor de haven nr's kunnen downloaden die een andere collega trucker heeft geupload. Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen