Ga naar inhoud

Tekening van een normale Bisat schotel gezocht.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al enige tijd geleden een Bisat voor een habbekrats overgenomen, maar moest aan de zijkant een kleine reparatie uitvoeren. Dat is al een tijdje geleden gebeurd, maar ook de beugels hebben wat geleden, dus daar gaat nog wat onderhoud plaats vinden. Ik heb het geheel al een tijdje terug los gehaald, maar het moet ook weer in elkaar.

Helaas heb ik daar geen tekening van, iemand anders toevallig wel?

Ik heb ook een beugel voor uitbreiding naar Astra 1, 2 en 3, maar geen houders voor LNB's. Ik heb wel 2 oude houders, maar dat is voor nu even geen probleem.

Mijn grootste probleem is dat de oude gare no name schotel aan het roesten en nu langzaam het begint te begeven. Ik heb er zo'n 5 jaar plezier van gehad, en dat voor 150 euro als set, (zie mijn onderschrift) mag ik niet klagen. Ik wil eerst Astra 1 en daarna Astra 2 plaatsen om eens kennis te maken met de Astra 2, de Astra 3 heeft geen haast, i.v.m. veel HD en gecodeerd. Ook de berichten dat alles moeilijker gaat worden qua ontvangst is o.a. een reden dat ik geen haast heb met overschakelen naar HD en dure schotel. Het ligt wel in de lijn der verwachtingen dat ik op den duur wil overstappen naar een Big Bisat, maar eerst maar eens met de Bisat testen of dat de moeite waard is. Het kan ook zijn dat ik overstap naar 2 triax schotels i.v.m. de wat ongunstige plaats (begane grond van een portiekflat en een 3 hoog portiekflat links van mijn huurwoning). Ik vind de Big Bisat nu te duur om even in te investeren, helaas is de aanbieding die iemand een tijdje geleden buiten het forum om aan mij gaf heb ik nog wel, maar is niet interessant meer. Ik ben helaas kwijt van wie het bericht kwam, maar als die gene zich via PM zou willen melden, graag, ik heb het normale bericht per ongeluk al enige tijd geleden gewist en zou graag weer in contact komen i.v.m. dat deze gebruiker mij goed op weg heeft geholpen met diverse andere vragen / problemen.

Ook de ontwikkelingen rond CDS / M7 groep is iets waarom ik voorzichtig ben met investeren. Daarnaast is ook het buitenland druk bezig met overstappen naar HDTV, maar SDTV zal nog wel even meegaan.

Ik heb nog geen enkele platte TV, zelfs nog geen breedbeeld, het komt wel, maar ik volg ook o.a. dit forum om dure grappen te voorkomen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Ik weet niet of je dit bedoelt

post-33015-1318262185,1367_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Helemaal, het is wel de nieuwere versie, maar dat is geen ramp. Heb je die tekening ook groter?

Kan eventueel via een e-mail adres, maar dan eerst via PM.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen