Ga naar inhoud


Waarom zenden de publieke omroepen via CDS uit, dat kunnen ze zelf toch ook?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens mij zal er wel met wat tijd en inspanning van de M7 group betere beslissingen komen

 

die zouden het pakket als separate keuze

publiek rechtelijk (settop)

film en sport (canal+)

themazenders (met degelijke ondertitels)

commerciele meuk (zonder geluid)

weer terug moet invoeren.

 

laat ze dan maar eens de broek ophouden

wink

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Tonskidutch
weg top salarissen weg Pauw en Witteman

+ Matthijs van Nieuwkerk
+ Paul de Leeuw

vGnp



*zonder Van Nieuwkerk kan Nederland 3 wel sluiten;Nederland 3 heeft geen of nauwelijks een serieus aanbod, meer aanvullend aanbod op DWDD en van De Leeuw
*De Leeuw is naar mijn weten niet in dienst bij de PO, maar via een onderneminkje in gehuurd; komend tv-seizoen is het huidige programma niet te zien (stopt er zelf mee) en is maar de vraag of er nog wat anders komt
*Witteman zit onder de Balkende norm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
volgens mij zal er wel met wat tijd en inspanning van de M7 group betere beslissingen komen

die zouden het pakket als separate keuze
publiek rechtelijk (settop)
film en sport (canal+)
themazenders (met degelijke ondertitels)
commerciele meuk (zonder geluid)
weer terug moet invoeren.

laat ze dan maar eens de broek ophouden
wink


Ik zie dat je de commerciële meuk -ik noem het pulp- zenders op de laatste plaats zet.
Dat zal wel niet zonder reden zijn.. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaliteit of geen kwaliteit maakt eigenlijk niets uit.

Wat de een goed vind hoeft een ander niet ook perse goed te vinden.

Smaken verschillen ...

 

Maar als de meuk/pulp zenders betaald moeten worden om gezien te mogen worden via CanalDigitaal dan is het naar mijn mening van de zotte dat de publieke zenders moeten betalen om via CanalDigitaal uitgezonden te worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Maar als de meuk/pulp zenders betaald moeten worden om gezien te mogen worden via CanalDigitaal dan is het naar mijn mening van de zotte dat de publieke zenders moeten betalen om via CanalDigitaal uitgezonden te worden.

Ik denk dat de commercielen ook betalen (transponders worden niet gratis aangeboden door CDS), maar dat de commercielen dit geld terughalen via de kijkers en abonnementen. Regionalen en AT5 zijn daarom nu toch ook op die toer gegaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom moet je voor de commerciele zenders betalen en zijn is Nederland 1, 2 en 3 FTV op de satelliet - zonder abonnement. En het kan zowel in SD en HD gratis gekeken worden (over enige tijd in SD niet meer).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vind het belachelijk omdat CDS voor de RTL en SBS pulp zenders betaald (en dat doorberekend aan ons) - terwijl de PO (lees de belasting betaler) zelf voor die doorgifte betaalt aan CDS.

 

De PO via de satelliet wordt inderdaad door de PO zelf betaalt en deze horen dan eigenlijk ook gratis te zijn. Dit is bij alle providers zo - behalve de kabelaars!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je vind het belachelijk omdat CDS voor de RTL en SBS pulp zenders betaald (en dat doorberekend aan ons) - terwijl de PO (lees de belasting betaler) zelf voor die doorgifte betaalt aan CDS.


Ik vind het niet belachelijk, ik heb dat ook nergens geschreven. Dat maak jij er van, je hebt het dus duidelijk niet begrepen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...