kevbin 7 Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Heren het volgende als ik divx films op een cd-rw brad speelt mijn dvd recorder moeiteloos af maar als ik het zelfde film op een dvd+rw brand zegt mijn recorder dat dit niet lezen kan. wat zie ik over het hoofd?(ik wou een dvd schijf volproppen met divx fims) mvg. kevbin
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik zou denken dat je dvd-recorder dan dvd+rw niet ondersteunt.
kevbin 7 Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Geplaatst: 18 juli 2011 in het boekje staat van wel mvg. kevbin
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Werkt een dvd+rw wel als je er een dvd film op brandt (dus niet een divx)? Op zich niet onlogisch dat de speler een dvd met een menu-structuur oid verwacht.
kevbin 7 Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Geplaatst: 18 juli 2011 dat heb ik nog niet geprobeerd doe ik morgen wel en dan hoor je van mij mvg. kevbin
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik denk dat je het in die richting moet zoeken. Inderdaad even proberen, dan weet je het zeker.
Puch Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Dat komt waarschijnlijk omdat de dvd speler een open dvd's afspeelt. Wat je moet doen is de dvd afsluiten (finaliseren) na het branden. Vind je wel ergens terug in de opties van het brand programma. Normaal zou hij dan wel moeten afspelen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
kevbin 7 Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2011 ik ben al achter, dvd-rw is geen probleem maar eerst moet ik de schijf laten finaliseren door de recorder zelf. mvg. kevbin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen