Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd heeft mijn Philips AV receiver type DFR 9000 steeds vaker het probleem dat hij uit valt en niet meer reageert op commando´s.

Enige oplossing is van spanning halen en ik moet hem steeds langer uit laten om weer aan de praat te krijgen.

Als hij blijft werken en op standby wordt gezet, schakelt hij na inschakelen gelijk weer uit en blijft dan uit.

Ik heb de indruk dat het probleem alleen bij gebruik van de HDMI ingang is, moet dit echter verder testen.

Iemand enig idee, wat de oorzaak kan zijn?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

• 2 weken later...

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
De laatste tijd heeft mijn Philips AV receiver type DFR 9000 steeds vaker het probleem dat hij uit valt en niet meer reageert op commando´s.
Enige oplossing is van spanning halen en ik moet hem steeds langer uit laten om weer aan de praat te krijgen.
Als hij blijft werken en op standby wordt gezet, schakelt hij na inschakelen gelijk weer uit en blijft dan uit.
Ik heb de indruk dat het probleem alleen bij gebruik van de HDMI ingang is, moet dit echter verder testen.

Iemand enig idee, wat de oorzaak kan zijn?

Kijk maar eens naar de elco's in de voeding...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen