druup Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Hoe kan ik de tuner configuratie van mijn DM500HD kopiëren naar mijn DM800HD? Op de DM500 heb ik 8 satelliet posities d.m.v. Diseqc switchen staan welke ik naar mijn DM800HD wil kopieren, scheelt een hoop getob. Ik zag bij het maken van een backup van mijn instellingen dat er in \etc\ het bestand resolf.conf werd aangemaakt deze gekopieerd naar de DM800 maar geen succes! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Gast georgiosolos Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Met blackhole image kan dit met de geïntegreerde plugin personal backup. Volgens mij is die plugin ook los te downloaden en te gebruiken op andere boxes, zoek maar eens op bhpersonalbackup_Bh.zip Black Hole team want to make happy the users that are usual to flash many times their boxes. The new function "Personal Backup" is a better and easy way to backup not only the settings but all the preferences and additions that users usually add in their own preferred image. Install Black Hole 1.6.1, run personal backup and you will have all that you need ready to be installed in few minutes in all the future box flashes. Personal backup is designed to be fast and user friendly. Bron: http://www.vuplus-community.net/
Gast MiLo Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 De simpele standaard ingebouwde backup/restore functie kan dit prima. Geef een bestemming waar ze allebei aan kunnen (netwerk, usb ofzo).
albertmol Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 In het bestand /etc/enigma2/settings staan een aantal regeltjes met config.Nims.1.configMode=advanced. Kopieer al die regeltjes en sla ze op in een teksbestandje. Plak ze daarna in hetzelfde bestand in je vers geflashte box en reboot. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen