grunnsat Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Er is een nieuwe Philips passieve 3D TV uit, de 42PFL7676. Echter let op, dit is zo'n toestel dat Philips speciaal maakt voor één bepaalde winkelketen. Dat kun je afleiden aan de door mij onderstreepte 7 in het typenummer. Welke keten dat is mag ik hier niet vermelden, maar Google is je vriend als je daar achter wilt komen. Lukt dat niet, dan kun je me altijd een PM sturen. Het toestel wijkt af van de andere TV's van deze serie die in Nederland op de markt zijn door zijn 600Hz refresh rate i.p.v. 400Hz, en een iets krachtiger versterker. Ik vind deze 7000 serie TV's erg mooi, met een dun frame van geborsteld aluminium. Ik weet niet of er ook andere maten als 42 inch zijn, maar dat kun je altijd navragen nietwaar?
Gast hagar Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Ik volg de info op deze serie ook want het ziet er goed uit en de nieuwe eigenaars geven goede reacties over het toestel. De 50pfl7956 ( 21:9 ) is ook interessant
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen