Kareltjevdh Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Beste allemaal, Mijn buurvrouw heeft een staar operatie ondergaan en kan nu bijna de letter op tv niet meer lezen. Het grootste probleem heeft ze met het overschakelen naar een andere zender. Ze kan dan nauwelijk of niet lezen op welk kanaal ze zit. Is er een manier om deze letters groter te krijgen?? Bijvoorbeeld door het aanpassen van het font formaat? wie o wie kan me hier mee helpen. Alvast dank!! namens de buurvrouw. gr Karel
vGnp Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Er is een Font Magnifier plugin. Misschien kun je daar wat mee. Ik zou dan van tevoren met de NFI Backup plugin eerst even een backupje maken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Keitje Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Ik heb een SD skin gebruikt, magic SD dacht ik. Toen kon ik vanuit bed de teksten wat beter lezen. Ook de EPG was een stuk beter leesbaar. Hoe het met de dvb ondertitels zit, weet ik niet. We worden allemaal wat ouder he! Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)
MR_B Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Is er al een oplossing ? Heb in bed ook moeite met PLI HD skin. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Loui (K) Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Is er al een oplossing ? Heb in bed ook moeite met PLI HD skin. enigma2-plugin-extensions-fontmagnifier_0.5.2b_mipsel.ipk werkt prima gebruik ik ook als het nodig is.
MR_B Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Werkt super, dank je. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen