nagrasat Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Hallo weet iemand waarom ik sommige zenders van provider Meo ontvang zonder geluid. Via TVCabo werkt het prima ben benieuwd of iemand hier wat over weet tot kort had ik op alle zenders geluid Nagrasat
Gerard 76 Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Lees de kanalen nog es in... Je prefix is DM8000 en je onderwerp is DM800,welke is het nou?
nagrasat Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Geplaatst: 19 juli 2011 sorry ja zie het nu ook verkeerde plek heb net opnieuw gescand maar nog steeds geen geluid op sommige meo kanalen kun je ook meo ontvangen? ik heb op alle sporttv zenders geen geluid via cabo geen probleem hoor van andere dat die er ook last van hebben?
Gerard 76 Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 wat voor kaart heb je nou? een meo of een cabo kaart?of beide? deze werken dacht ik alleen in een "eigen decoder" of ik moet me vergissen... tenminste,je kijkt toch wel met een kaart hè? cardsharing doen we hier niet aan.
nagrasat Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Geplaatst: 19 juli 2011 ja ik kijk met een meo kaart dus geen cabo kaart normaal geen problemen maar sinds kort hebben sommige zenders van meo geen geluid meer
Gerard 76 Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Citaat: ik heb op alle sporttv zenders geen geluid via cabo geen probleem hoe kun je dit nu uitsluiten dan? ik kan geen 30 west krijgen vanwege het huis van de buren. heb ook geen abo daarop. en de schotel is er te klein voor...
-FreeRider- Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Het zou kunnen zijn dat de zenders AC3 of DTS audio meesturen en dat je TV dit niet aankan (mijn KDL-32D3000 kan dit bijv niet). AC3 / DTS Downmix aanzetten is in dit geval de oplossing. Maar als het zo ineens optreedt dan lijkt het me niet waarschijnlijk. DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB PC : TBS6980, TBS6680 Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+ Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1
Littlesat Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Is MEO misschien overgestapt naar AAC+? dan kun je dat vanaf nu met een Dreambox vergeten. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen