Gast Jurriëns Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Dag allemaal, Wie weet er een oplossing voor mijn probleem. Als ik 's avonds mijn box met de afstandbediening uitschakel en hem 's ochtend weer inschakel blijft het tv scherm op zwart terwijl het geluid gewoon wordt doorgegeven. Het enigste wat rest is opnieuw booten. Jammer want voor de rest een prima release. Het enigste wat ik nog mis is teletekst. Groet
bander Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Hoi, ik heb het zelfde probleem, dus als iemand weet wat het is hoor ik het ook graag. gr
blaatlaat Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Dit is een bekend probleem bij core 1.1 , de azbox stuurt geen hdmi reset signaal wanneer je TV aanzet of wannner je van een ander HDMI input terug gaat naar de azbox. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
zorlith1 Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 En toch heb ik daar geen last van. Zowel schakelen tussen diverse inputs, als uit standby halen. Nu moet ik wel zeggen dat ik het niet geprobeerd heb na een nachtje standby. Zal 'm vannacht 'ns in standby zetten en kijken wat 'ie morgen doet. Zou het dan ook nog TV-merk/type gebonden kunnen zijn? Zorlith
blaatlaat Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Ik had er eerst ook last van, maar na een herinstallatie met Jazup 2.3 was bij mij het probleem opgelost. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Gast azboxhd Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 soms een philips tv. ============================== johan
Gast Jurriëns Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Probleem gefixed dmv herinstallatie met Jazup 2.3 !! Allemaal bedankt voor het meedenken !! Groet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen