bonki Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 hallo waar kan ik zien welke ccam ik draai in pli ik heb een dm800se hd en waar kan ik een andere selecteren als dat nodig is
SnijdeA Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Origineel bericht van: bonki hallo waar kan ik zien welke ccam ik draai in pli ik heb een dm800se hd en waar kan ik een andere selecteren als dat nodig is Ik denk dat je in de default cccam.cfg wel kan zien welke versie je hebt. Gewoon deinstalleren en via plugins de laatste versie downloaden. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Gewoon via je webbrowser.. http://ipadres-tuner:16001/
schapi Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Hoofdmenu , instellingen , softcam / ci aantikken , softcam setupaantikken , selecteer softcam op dezelfde lijn staat welke gebruikt word. groet Schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
DeBeek Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Origineel bericht van: schapi Hoofdmenu , instellingen , softcam / ci aantikken , softcam setupaantikken , selecteer softcam op dezelfde lijn staat welke gebruikt word. groet Schapi Dat is afhankelijk van je image....
Sjattuh Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Origineel bericht van: DeBeek Dat is afhankelijk van je image.... Topic Starter geeft toch aan dat hij Pli gebruikt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
DeBeek Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 en wat zie je daar staan bij PLi ?? juist CCcam... maar welke versie ??? en dat was de vraag..
Snoopy Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Dat in PLI werkt sowieso niet omdat die klakkeloos de versie aangeeft welke opgegeven is in bestand: /ect/plimgr/cams/CCam En dat hoeft niet de versie te zijn die feitelijk draait. Dit werkt wel: Met de Total Commander kijken (via FTP verbinding) in bestand: /usr/bin/CCcam Via de optie rechtermuis en dan 'Lister/bekijk'. Je zult dan de 'zoek' optie moeten gebruiken om een versie nummer te vinden.
Littlesat Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Citaat: hallo waar kan ik zien welke ccam ik draai in pli ik heb een dm800se hd Heel eenvoudig via een ppanel. Tenminste als je CCcam op de officiele manier hebt geinstalleerd... Blauwe toets -> PPanals -> CCcam PPpanel -> en ik dacht dan info... -OF- Via internet explorer of elke andere browser op je PC... http:/<ip.van.je.box>:16001... en dan op het info knopje of zo drukken (DeBeek zei dit ook al) Citaat: en waar kan ik een andere selecteren als dat nodig is Standaard krijg je de laatste (ik dacht 2.2.1). Je kunt ook de 2.0.9 installeren. Wil je een andere dan zal je de juiste binarey uit een CCcam pakketje moeten slopen en de CCcam.mipsel of CCcam.ppc file op je box moeten zetten. Voor enigma2 boxen is dat /usr/bin... deze renamen zonder de .mipsel extensie erachter en rechten geven (chmod 755 CCcam). Eventueel kun je de orginele CCcam executable die op je box stond renamen naar CCcam.org of zo iets... Je kunt ook die andere CCcam hernoemen naar CCcam.214 (of een ander versie nummer). De softcam.CCcam file copieren en bijvoorbeeld renamen naar softcam.CCcam_214 en dan deze file editen zodat de CCcam2.214 wordt opgestart ipv de huidige. (214 is hier maar een voorbeeld). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen