newbier Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Beste, Ik heb dus een vergelijkbare configuratie besteld. Alleen wel met de HD 6570 1GB. Wat voor software ga je gebruiken of gebruik je? gr Hendrik
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 juli 2011 Als software komt eigenlijk alleen PowerDVD 11 in aanmerking. Dat is de enige software die 3D BluRay af kan spelen al dan niet in combinatie met Windows Media Center. Ik had dit ook kort werkend met originele 3D BluRay disks, maar omdat hij 3D BluRay iso images niet goed afspeelde ben ik online gaan zoeken naar oplossingen. Na het menu (waar je dus de keuze voor 3D maakt) gaf PowerDVD de melding dat hij het bestand niet kon lezen of iets in die geest. De eerste oplossing die ik online vond was het installeren van Nero Media Suite 10. Na installatie van die software zou het bij die persoon wel goed hebben gewerkt. Dat hielp natuurlijk niet. Toen heb ik de laatste catalist drivers van de AMD site gedownload. Daarna zegt PowerDVD dat er geen 3D display device is aangesloten. Om hopeloos van te worden dus. Vanavond gooi ik windows er opnieuw op en maak ik tussendoor images van de setup. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
unima1700 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 interessant topic om te volgen daar ik op zoek ben naar of om er 1 zelf te bouwen. Zou graag van Michel willen weten wat zijn artikelen voor zijn HTPC +- gekost hebben.
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 juli 2011 Ik heb ze bij de groothandel gekocht, maar zou je ze ergens online bestellen, ben je +/- € 575,00 kwijt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 juli 2011 De frustratie duurt voort. Ook na een clean install (van dit keer de 32 bit Windows 7) wil PowerDVD 3D bluray's niet afspelen. PowerDVD could not open file melding op het moment dat het 3D deel van de bluray iso gestart wordt. Het 2D deel speelt ie wel. Als met al geen ideale situatie. Originele 3D BD's speelt ie wel, maar de backups dus niet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
moonchild Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Je hebt de iso met b.v. daemon tools gemount? Arcsoft tmt 5 zou ook 3d blue-rays moeten kunnen weergeven. Probeer graphstudio dmv de "render media file" optie om de video container in de gemounte iso af te spelen. Zelf heb ik geeen 3d hardware, daarom kan ik alleen algemene tips geven VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
marcel1970 Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Dan nog een algemene tip: Ooit heb ik ergens gelezen dat PDVD back ups wel afspeelt als er een willekeurige echte bd in de drive zit. (Dit is al een aantal jaar geleden geen idee of dit nog zo is) "My next wife will be normal"
pillie Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Probeer eens total media theater 3 Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Beheerder Michel Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 27 juli 2011 Daar heb ik inmiddels al versie 5 van draaien, na een tip van een ander lid. Die werkt beter dan PowerDVD 11, maar speelt enkele 3D BD iso's ook niet. Wellicht ligt het dan toch aan die iso's. Ik test rustig verder. Bedankt voor de tips tot nu toe. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen