Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:

Er is een test2 bijgekomen

Ze zijn dus flink aan het rommelen aan die transponder. Alleen zo stom dat ze niet stoppen met rommelen 's avonds en zo... Met Test, Test1 en Test2 kan ik me niet anders voorstellen dan dat ze toch 8PSK gaan inzetten. De Bulgaren zetten zo 9 HD zenders op een transponder met de kwaliteit die wij gewend zijn -en- doordat je de statistische VBR over meer zenders kunt verdelen kan het dan met nog betere Q per zender). Nu zit de CDS transponder ook op 9.

Wie weet gaat het dan toch QPS 3/4 worden met een netto bitrate van meer dan 60 Mbps wat nu 45 Mbps is... Onlangs zijn de zenders namelijk vervangen...

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze definitief zoveel (HD) zenders op een 45 Mbps transponder blijvend zetten!!!

Maar we zullen zien...

Nee ik hoef niet naar hans... zeker als je op 2 van de 10 zenders CS erachter ziet staan!!!

Citaat:

rg treurig met een bitrate van ongeveer 5000! Zat eerst ook rond de 8000!

Met wonder decoders waar je het verschil niet of nauwelijks zou zien is het niet treurig... maar zo te zien is het wel treurig!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

De Tour is echt niet van de kwaliteit van de vorige dagen, waar is CDS mee bezig? Dit is niet eens meer HD maar SD upscaled kwaliteit. Dit meen je toch niet, dan hoef ik rtl8 HD niet als dat van de kwaliteit van de belangrijke HD zenders af gaat. Dit bitrate is gecapped op 5000....Het beeld op Eurosport HD is veel helderder en scherper.

C

Geplaatst:

Geluid nu helemaal weg?

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Geplaatst:

En weer terug! Hahaha.

Ze experimenteren ook het liefst tijdens belangrijke etappes of interlands van het Nederelands elftal. Volgende keer misschien tijdens de finale van "Idols" of "Boer zoekt vrouw" eens proberen!

laugh

Geplaatst:

je moet er ook wel bij bedenken dat het tijdens de werkuren moet gebeuren,

wie gaat er nog na werkuren zitten prutsen aan iets,

denk dat velen dit niet snel zouden doen nog.

is nadeel aan sat dat ze overdag werken tijdens de normale uren en testen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het is zeker niet van het niveau van hoe het vroeger was, het is erg mat de details zijn niet helder en scherp. Vind het toch zonde de Tour wordt in HD opgenomen en dan gaat CDS ff lekker zitten knijpen. Ik hoop dat het tijdelijk is. Eerst was het gecapped op 5000 nu loopt hij tussen de 5000-6000.

C

Geplaatst:
Origineel bericht van: kooleracer
Het is zeker niet van het niveau van hoe het vroeger was, het is erg mat de details zijn niet helder en scherp. Vind het toch zonde de Tour wordt in HD opgenomen en dan gaat CDS ff lekker zitten knijpen. Ik hoop dat het tijdelijk is. Eerst was het gecapped op 5000 nu loopt hij tussen de 5000-6000.

Inderdaad valt mij ook op dat het sinds een paar dagen echt slecht is de beeldkwaliteit. Net een tijd met 16000 bit op Engelse eurosport HD zitten kijken. De Belg is met 720P rond de 8000 bit ook vele malen beter...

Erg jammer allemaal, hoop dat met die andere codering en het gaan naar 60 mbit per transponder dat de kwaliteit omhoog gaat want zo is er geen HD aan....beeld was gewoon niet scherp en erg dof....bij snelle actie kon je ook duidelijk bekende compressiefouten zien...
Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
je moet er ook wel bij bedenken dat het tijdens de werkuren moet gebeuren
Ik zou niet weten waarom.
Een beetje bedrijf laat de werkzaamheden 's-nachts uitvoeren, dat is veel gebruikelijker.
Dan zit er veel minder druk op de werkzaamheden en ook de techneuten weten niet beter, dat hoort bij de job.
Geplaatst:
Citaat:

Het is zeker niet van het niveau van hoe het vroeger was

En vroeger was nog eergisteren....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen