CaptDistraction Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Als ik de DVD plugin gebruik, dan lukt het me (bijna?) nooit om de ondertitels zichtbaar te krijgen. Via de gele toets of de subtitle knop van de afstandsbediening kom ik wel in een selectie scherm, maar als ik dan bijvoorbeeld 1. Nederlands kies gebeurt er niks. Als ik het .iso bestand een menu heeft en ik kies voor de nederlandse ondertitels werkt het wel. Iemand een oplossing? Niet ieder "gevonden" iso bestand heeft een menu. Hoe toch ondertitels krijgen? VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Door de knop teletekst te gebruiken bij DVD images kan je bladeren door de aangeboden ondertitels op die DVD. Druk eerst eens op OK en daarna meteen op Teletekst, je ziet dan de ondertitel talen voorbij komen, bij iedere druk op de knop Teletekst blader je 1 ondertiteltaal verder. Voor de gesproken talen kan je de knop radio gebruiken, hiermee blader je dan ook door de gesproken talen.
CaptDistraction Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 Sorry voor de late reactie, ik was even weg. Ja het werkt. Eerst ok knop, dan teletekst ! VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen