Rocketscientist Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Ik weet niet of hij hier thuis hoort. Tijdens mijn vakantie in de UK had ik de beschikking over een Humax die was ingesteld op Freesat en dus alle extra's ingebouwd had. Erg makkelijk met programmeren en zo. Eigenlijk zoek ik nu een ontvanger die de voordelen heeft van Freesat maar ook de andere satelieten kan inlezen. Draaibaar ipv vast. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Rocketscientist Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Dus je bedoelt te zeggen dat die dichtgetimmerde ontvangers die in de UK verkocht worden eigenlijk een wassenneus zijn? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
DeBeek Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 nee. die tuners van Freesat zijn speciaal gemaakt voor Freesat. een Philips bak op freesat geeft alleen now/next info.
erikdk Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Origineel bericht van: DeBeek Dreambox, VU+ Duo en ET9000 met OpenPLi erop. Yep, en programmalijsten inladen van Rytec. dat lukt enkel als je die plugins kan installeren, dus een linuxbox. ErikBigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox; Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.
DeBeek Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Bij OpenPLi hoeft je de Rytec plugin niet voor Freesat. Dat zit al standaard in de image..
Rocketscientist Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Het ging mij eigenlijk om die handigheden als de rode knop en het opnemen van een hele serie met een knop. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Togan Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Dit hoeft natuurlijk niet perse PLi te zijn, maar kan ook wat anders zijn, bijv. VTi. Wat (voorlopig) niet werkt is het rode knop verhaal voor extra info.
Jean-Claude Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Origineel bericht van: Rocketscientist Het ging mij eigenlijk om die handigheden als de rode knop en het opnemen van een hele serie met een knop. autotimer plugin bij linux ontvanger DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Origineel bericht van: DeBeek Bij OpenPLi hoeft je de Rytec plugin niet voor Freesat. Dat zit al standaard in de image.. en juist die gemarkeerde regel uit de beeld bijlage , begrijp ik persoonlijk niet er kan niet op de achtergrond gescanned worden (met geen enkele receiver), enkel een zendernaam / omschrijving kan dynamisch overgenomen worden op een vast SID. weer zo'n vertaal "wonder" in een der menu's die absoluut niet funktioneel zijn en niet mogelijk. on topic, ik heb weldegelijk prima epg van freesat en overige. de clou is dus niet welke ontvanger, maar welke addon/plugin op een linux-achtige receiver <behorende bij> met welk image. ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen