Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben geinteresseerd in de xtrend 9000.Bestaat de mogelijkheid 1920x1080 te streamen vanaf mijn pc die dezelfde resolutie heeft.

Of het streamen van videobestand m2ts en audiobestanden wave,fla.

Ik heb een linksys 4200 router die dit wel aankan.

Of ben ik gebonden aan de ingebouwde mediaspeler die de bekende oa. mkv bestanden afspelen.

Geplaatst:

Bij mij is dat geen probleem, dus als je netwerk het aan kan zou dat geen probleem moeten zijn. Alleen zijn niet alle codecs werkend te krijgen op de et9000. Het grote deel van de bestanden zou wel werken.

C

Geplaatst:

Bedankt voor je reaktie, maar weet iemand of ik m2ts bestanden kan streamen, daar ik met pinnacle Studio 14 werk en die zet mijn filmcamerabestanden avchd om in m2ts, dit geeft de beste kwaliteit, en de van cd geripte bestanden zijn de wave en flac

gecomprimeerde bestanden de hoogst mogelijke kwaliteit.

Met de vriendelijke groet

Geplaatst:

ik download nu een m2ts bestand om te kijken of het gaat werken. Als je mee een test file link kan geven van een FLAC en WAVE file van de kwaliteit van jouw behoefte kan ik dat voor je testen.

C

Geplaatst:

flac werkt

m2ts heb er 2 getest 1 werkte er wel de andere niet. Dus het nu nog een gok. Als jij zo'n file van jouw ergens kunt oploaden dan kan ik testen of die werkt zodaat jij meer zekerheid hebt.

C

Geplaatst:

Beste Cooleracer

Ik heb geen m2ts bestand die kleiner is dan 1,5 mb,

waarheen kan ik het bestand dan uploaden!

met de vr groet

Geplaatst:

Antoin,

velen weten niet exact wat de term is en wat voor mogelijkheden dat behelst

lees de laatste versie en alle extra's

streamen of mounten en alle identieke vraagstellingen

De veel gestelde vragen hebben titels als:

mijn receiver aan de pC koppelen

mijn pC data op de receiver afspelen

mijn films op receiver afspelen

mijn mp3's naar receiver

mijn dvd's afspelen op receiver

mijn pC streamen naar receiver

mijn receiver de pC stream laten afspelen

mijn mediabox verbinden met de receiver

mijn receiver verbinden met de mediabox

mijn dvd's afspelen op de receiver

mijn mkv's streamen naar receiver

en vele, vele vraag titels / topics meer (zie sat4all en alle andere fora over multimedia)

het komt neer op een aankoppelen van een extern medium / externe harde schijf in een LAN client.

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:
Origineel bericht van: Antoin
Beste Cooleracer

Ik heb geen m2ts bestand die kleiner is dan 1,5 mb,
waarheen kan ik het bestand dan uploaden!

met de vr groet

bestanden tot 2GB verzend je makkelijk met

https://www.wetransfer.com/

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Beste allemaal

Eigenlijk weet ik niet precies wat streamen inhoud.

Wat mijn bedoeling is dat ik wat ik op mijn computerscherm heb ook op mijn tv scherm krijg. en dan ook in een hd resolutie van 1920x1080. Ik weet dat dit kan met een hdmi aansluiting maar ik wil dit via mijn router realiseren. Volgens mijn logica maakt het dan ook niet uit wat voor een bestand ik heb. De computer heeft dit al uitgepakt, daar ik beeld en geluid heb.

Graag reaktie hierop

Geplaatst:

Je wilt dus gewoon je TV als monitor gebruiken. Doe dat dan: sluit je TV aan op je pc-klaar.

Geplaatst:

Sorry tonskidutch.

Ik heb jouw antwoord een beetje bekeken, maar jij maakt er een hele cursus van. Ik wilde eigenlijk een kort en bondig antwoord.

Volgens mij wat ik ervan begrijp is het wel mogelijk.

In antwoord op de volgende reactie is inderdaad kan ik de computer ook via een hdmikabel aansluiten,maar dit is een beetje omslachtig.

Geplaatst:

Beste Allemaal

Ik heb een philips 46pfl9705 tv waarmee ik ook draadloos via wifi mediaconnect mijn computerscherm kan projecteren op de tv , echter alleen in een lagere resolutie, en ik wil juist de hogere resolutie van 1920x1080.

m de vr gr

Geplaatst:

even twee vliegen in een klap:

EEN

het is geen cursus,

het is een uitgebreide uitleg die voor een netwerk "newbie" bedoeld (welke ook ikzelf destijds heb moeten aanleren) opdat fouten en/of problemen toch relatief snel te traceren zijn

zodat aanpassingen het resultaat opleveren

misschien iets te uitgebreid, maar mijn rijles instructeur vertelde me ook wat er onder de motorkap van de auto allemaal beweegt :D hetgeen ik nog steeds zinvol vind.

TWEE

de wifi verbinding (wederom onder de motorkap) heeft een maximale verwerkingssnelheid die zeker beneden een LAN (bekabelde) aansluiting ligt, mits je de nieuwste wifi hardware gebruikt

via wifi blijkt in menig situatie de verbinding ver beneden de eigenlijke bitrate van een satelliet-stream te komen; dus stottert het beeld.

wifi is niet geschikt voor HD bitrate transfer (transport)

tevens de langzaamste schakel in een keten bepaald de totale netwerk doorgangssnelheid.

ciao

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Die wi fi hardware op mijn computer is dus daar niet geschikt voor om te kunnen streamen. De enige mogelijkheid is dus een hdd te mounten aan de xtrend of een lan verbinding maken. Maar nu is de vraag kan ik m2ts bestanden afspelen op die xtrend 9000. Via lan mischien wel?

met de vr gr.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen