Flinstonesat Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Dag iedereen, Ik bezit een dreambox 7020 si en heb zopas de basisvaardigheden onder de knie zoals ze vermeld staan in een engelstallige manuel werkende de dreambox7020 si met cccam versie Cccam 2.14 Ik ben volledig nieuw op sat4all, en heb gekozen voor het forum betreffende nieuwe zenderlijsten. Ik heb begrepen dat je met de software "Dreamboxedit zenderlijsten kan importeren in een dreambox. Ik zou dat willen doen met een windows7 en gebruikmakende van een nulmodemkabel r232 tussen pc en dreambox Waar zou ik een volledige handleiding kunnen vinden van a tot z om zenderlijsten vanop het het forum naar een dreambox 7020 si (harde schijf. Welke versie software gebruik ik het best van dreamboxedith, ik het heb de laatste versie gedownload (3.00.00) misschien is die wel te nieuw en kan ik me best een nadere oudere versie aanschaffen. Verder vind ik deze site wel heel boeiend maar voor mij allemaal nieuw. Bij voorbaat denk voor de hulp. Mvg. F.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 DreamBoxEdit kun je gebruiken om zenderlijsten naar je Dreambox te kopiëren via je netwerk. Netwerk kan natuurlijk draadloos, maar ook bekabeld zijn. In dit forum kun je diverse zenderlijsten vinden, die waar Enigma1/E1 bijstaat zijn geschikt voor jouw dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen