sky92880 Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Dag, allemaal, Na 1 jaar , door werkzaamheden in de woning geen satelietontvanger meer gebruikt te hebben, is mijn db8000 terug in werking gesteld. Deze heeft 2 dvb-s2 tuners, ik werk met oozoon, tuner a is aangesloten op een rotor, en werkt goed. Tuner b is op een andere schotel op een dual lnb aangesloten als ' slaaf'. Ik ben echter vergeten hoe er tussen tuner a en b kan geschakeld worden. Kan iemand uitkomst geven ? Alvast bedankt, sky92880
vGnp Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Als je beide tuners correct hebt geconfigureerd dan zou dat automatisch moeten gaan. Dus wat is precies het probleem? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
sky92880 Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Dag vGnp, Ik was dat gewoon vergeten, met wat ouder te worden en meer grijze haren te krijgen. Ik heb tunerconfiguratie van a overgenomen bij tuner b, en deze omschakeling gebeurd zoals je schrijft ok. Bedankt voor de snelle reactie, sky92880 :D
vGnp Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Origineel bericht van: sky92880 Ik heb tunerconfiguratie van a overgenomen bij tuner b, en deze omschakeling gebeurd zoals je schrijft ok. Maar dat klopt dan toch niet? Tuner A moet op rotor worden ingesteld, en tuner B op een A/B DiSEqC setting... Tenminste, zo omschrijf je het in de eerste post. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen