Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Opnemen gaat steeds fout


Norman

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn Inverto IDL7000 heeft steeds vaker problemen met opnemen.

Als ik een uitzending wil opnemen geeft ie in het lcd scherm netjes weer dat ie opneemt, maar in de bibliotheek staat dan 00:00:00 en neemt niks op.

Dit gebeurd als ik hen via epg opneem en via info of gewoon meteen op rec druk.

Hij neemt gewoon niet meer op.

 

Weet iemand waar dit aan ligt.

Ik heb niks veranderd.

 

Norman.

Inverto 7000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ooit lang geleden ook voor gehad en dan maar meteen een fabrieksreset gedaan. Beetje drastisch dat wel maar daarna liep dat stijfkoppig kreng weer zoals het hoort.

 

Eventueel kan je eens proberen of het helpt om haar enkele minuten stroomloos te zetten. Helpt hier als er even geen ontvangst is of het decoderen niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Norman
Hallo vladimirke,

Fabrieksreset, inclusief hdd format? of kan dat ook zonder?

Norman


Ik zou eerst proberen zonder maar ik vrees ervoor dat je de HDD ook gaat moeten formatteren om dit probleem op te lossen... cry

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vladimirke
Ik sluit me aan bij Pletskop. Soms kan je niet anders dan een complete reset inclusief formateren.

Troost je, er hebben wel meer Inverto bezitters op dat ding zitten vloeken.


Inderdaad... over het algemeen ben ik best tevereden geweest van mijn Inverto en ben ik nogal gespaard gebleven van de mankementen die anderen hier in het verleden gemeld hebben. Ik heb slechts één keer mijn HDD moeten formateren omdat de Inverto weigerde om opgenomen programma's te decoderen. Dus... eerst een volle dag om de programma's die ik echt wilde behouden via de USB poort op een externe schijf te krijgen en dan opnieuw een volle dag om ze terug te zetten. Handig is anders... cry

Ik heb sinds begin dit jaar een VU+ Duo en ik zie nu meer en meer in hoe beperkt de Inverto dan wel is/was.

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pletskop
Ik heb sinds begin dit jaar een VU+ Duo en ik zie nu meer en meer in hoe beperkt de Inverto dan wel is/was.
Grappig he, dat je pas weet wat je gemist hebt, als je ervaart wat je gemist hebt. Komt me heel bekend voor.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

uhh.... idem dito :D

 

De rest van de Inverto bezitters doen er goed aan om ook eens te snuffelen aan een VU+ of Etech/Xtrend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ook ik heb met enige overgangsperiode Inverta aan de kant gezet. Al heeft ze me spannende uurtjes gegeven, ze had haar beperkingen.

Een opname bekijken, terwijl deze gecodeerd opgenomen wordt en er nog één opgenomen wordt? - No way voor Inverta.

 

Met de VU+ mis ik steeds de melding als je naar een opname zit te kijken dat er weer een 2e opname gestart is, maar dat je gewoon weer verder kunt afspelen.... crazy

CAM resetten? Waar zit dat Aston kreng dan?

Oh ja, decodeerstress is er niet meer bij, alles wordt ongecodeerd opgeslagen.

 

Maar voor die tijd (2006) kon ze haar mannetje wel staan.

Nu staat ze hopelijk voor lange tijd in de rommelkamer. :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Bij mij staat Lady Inverta als een muurbloempje in de rommelkast "voor het geval dat..." gelukkig is dat nog niet nodig geweest en mocht dat "geval dat..." zich voordoen ren ik gauw naar de winkel voor een nieuwe VU+ of ET.

Ze mag nog even blijven maar niet heel lang meer denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...