Ga naar inhoud


gsm repeater werkt zo,n ding ?


Aanbevolen berichten

hallo

 

ik heb bij vodafone een gsm abo afgesloten maar ik heb hier niet zo,n goed ontvangst met vodafone.

 

nu zijn er gsm repeaters te koop.

 

werkt zo,n ding nog een beetje ?

 

iemand ervaring hiermee?

 

alvast bedankt

 

bamboo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vodafone heeft een uitstekende dekking in Nederland, kijk <HIER> maar.

Weet je wel zeker dat het aan de dekking ligt en niet bijvoorbeeld aan jouw GSM?

Je moet al in een enorme uithoek wonen wil je (bijna) buiten het netwerk dekkingsgebied van Vodafone vallen.

Over welke regio heb je het hierbij?

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

vodafone heeft gaten zitten in het netwerk.

ik zit hier in almere buiten en het is bekend ook bij de klantenservice dat mijn straat slecht ontvangst heeft.

 

ze gaan kijken of ze een oplossing kunnen vinden.

 

maar werkt een gsm repeater evt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een kennis van mij heeft er eentje voor de 900/1800Mhz band in zijn bedrijf hangen en die werkt erg goed, maar kost dan ook ruim € 750,00.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot een jaar of wat geleden werden deze apparaatjes 'gedoogd', bestaande installaties worden nu ook nog gedoogd MITS ze niet teveel storen.

 

Als je op dit moment een nieuwe in gebruik neemt, loop je het risico dat je een brief krijgt van je provider met het verzoek de zender te deactiveren.

 

Waarom?, simpel .. jij hebt geen licentie om uit te mogen zenden op deze frequenties (je mag enkel als client gebruikmaken van deze frequenties).

 

Een legale oplossing is PASSIEF versterken, het is een systeem waarin je op het dak een goede richtantenne monteert, deze aansluit op een speciaal vermaakte coaxkabel die door je huis heen ligt (en signaal 'lekt').

 

Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in Hindeloopen is het bereik van Vodafone slecht. Als je met Vodafone wilt bellen moet je buiten staan wil je bereik hebben. Het is belachelijk om dit tegen onze hotel-cafe gasten te moeten zeggen. Het is al jaren een probleen daar. Daarom ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN, omdat KPN wel een goed bereik heeft in Hindeloopen.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reakties.

 

de gsm repeater is onderweg met de post.

 

ik laat wel weten hoe hij werkt.

 

trouwens belachelijk dat vodafone niet meld dat je slecht ontvangst hebt in je straat en vervolgens gewoon een abo laat afsluiten.

 

mvg bamboo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo gek is dat niet hoor.

 

Zelf heb ik voor een poosje geleden een week in het ziekenhuis gelegen in Berg en Dal ( tegen Nijmegen aan ).

 

Iedereen kon daar bellen behalve Vodafone klanten.

 

Mijn gsm was angstvallig stil samen met nog een boel anderen.

 

Niet dat ik daar behoefte aan had op dat moment.

 

Naast mij lag een mevrouw die begon 's morgens om half 8 te bellen tot 's avonds een uur of negen.

 

Alleen dit al was voor mij aanleiding om de boel toen maar uit te zettten.

 

groeten Gerhard

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...