Ga naar inhoud

Finland Thor Astra 19en 23

Aanbevolen berichten

Gast peterputki
Geplaatst:

Beste mensen,

Ik wil iedereen echt super bedanken dit was mijn eerste post en dit had ik echt niet verwacht van de vele hulp, ik ga kijken of ik ergens een goedkope extra schotel kan vinden voor het ontvangen van thor.

Jammer genoeg werkt post.nl niet erg mee, mijn pakketje staat al 12 dagen op gesorteert naar land van bestemming met mijn openbox en overheerlijke senseo koffie wat hier niet te verkrijgen is mad.

Als ik het misschien open een mooie dag binnenkrijg kan ik eindelijk aan de slag.

Mvg

Peter

Geplaatst:

Beste peterputki

Kijk je op dit moment al naar de Astra 1 en 3 satelliet met je Triax 88cm schotel en wil je de Thor en bij hebben? Als dat zo is, dan hoop ik niet dat je er een duo-lnb op hebt staan (zo’n dubbele kop) want dan wordt het erbij plaatsen van een extra lnb op een tweede schotel een stuk moeilijker en duurder.

Geplaatst:

Beste joker55

Natuurlijk kun je een Visiosat BIG Bisat nemen maar dat is nu echt een schotel voor de gevorderde schotelaar. Daar heb je ook wel de nodige kennis voor nodig om die goed te installeren. De vraagsteller schrijft: IK ben echt een dummy.

Ik vraag me dan ook af of de vraagsteller hier wat aan heeft temeer daar hij schreef al een triax van 88cm te hebben.

Geplaatst:

Hallo,

ik woon in Noorwegen en heb een 80 cm Triax met draaibare opstelling. Ik kijk van 1W - 28,2 oost.

Maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel ontvangers je erbij wilt gebruiken.

Groet Martin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen