Ga naar inhoud


iligale cardsharen wordt door provider gezien als een P2P verkeer.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik weet dat dit gevoelig ligt en niet mag,maar als de mod's het toelaten,heb ik toch een verhaaltje voor die iligale gebruikers.

Ik was onlangs bij iemand,die problemen had met zijn modem CQ.internet.dus ben ik gaan zoeken,naar problemen,maar in zicht,waren geen problemen te zien.Wel dat de router nu en dan resette.dus ik gebeld naar de provider,voor meer informatie.na een poos wachtmuziek,kreeg ik iemand aan de lijn en vertelde hem het verhaal.hij bekeek de basiszaken,en dat was ok.

hij mat de lijn,en kwam met het verhaal,dat er veel connectie's werden gemaakt,mogelijk van P2P programma's die je wel kent.

de telefonist vroeg om deze programma's af te schakelen,maar toen ik vermelde dat er niks zo dergelijks aan lag op de computer,deed deze persoon verbazend en verstond dan de gemaakte fouten niet.na ernstige gesprekken,loste hij dat hij aan iligaal! cardsharen deed aan mij.toen deze iligale server (simpel een dreambox)van het internet afsloot was alles normaal.

het is en blijft illigaal,maar blijkbaar worden die connectie's ook gezien als P2P verkeer.

doordat dit verkeer teveel connectie's maakte,sloeg de router in beveiliging en starte opnieuw op.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Een beetje een onzin verhaal dit.

 

Dat een router crashed door wat verkeer ligt dan aan de firmware van die router.

 

Als die persoon er een illegale cardsharing server met 100+ client aan heeft hangen, tja..

 

Dit gaat op slot want het gaat nergens over en het gedeelte wat wel 'ergens' over gaat, willen we hier niet zien.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...