tukker01 Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Ik probeer een hd stream op te zetten naar mijn pc met vlc. Via de webinterface maar het beeld stottert wanneer ik een hd stream open. Als ik gewoon een SD stream open gaat het wel goed. Heeft iemand een idee hoe dat kan het kan niet aan de netwerksnelheid liggen hij gebruikt nog geen 10%. Niet via WiFi maar gewoon een kabel 100MB
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 bepalend voor de echte throughput van de netwerkkabel via via is bijvoorbeeld de switch / router... als daar langzamere netwerk klanten aanhangen is de langzaamste meestal de bepalende factoor voor de gehele netwerk snelheid maar er kan ook gewoon een rottige kabel tussen liggen of een brakke router... met doorsnee apparatuur moet je makkelijk een btistream van HDtv via netwerk LAN kunnen afspelen op de PC wat hangt eraan? koppel eens wat andere netwerkklanten af (behalve dream en pc) en probeer opnieuw ciao Eleanor Blancmange
sens Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 De DM800 is ook eigenlijk net iets te traag. Ik had met de 800 ook af en toe probleempjes door zijn snelheid. Nu met de SE uitvoering en de 500hd nooit meer problemen die met snelheid te maken hebben. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
tukker01 Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Dit ben ik niet helemaal met je eens dat was zo bij de eerder hubs switches hebben dit probleem niet. Heb het wel even geprobeerd maar nog het zelfde probleem alles aan de zelfde swichts maar hij stottert nog steeds
sens Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Origineel bericht van: tukker01 Dit ben ik niet helemaal met je eens dat was zo bij de eerder hubs switches hebben dit probleem niet. Heb het wel even geprobeerd maar nog het zelfde probleem alles aan de zelfde swichts maar hij stottert nog steeds Misschien handig als je wat leestekens gebruikt, ik moet het nu 3 keer lezen om te begrijpen wat er staat. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen