RLIE12 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 goedenmiddag beste schotelbezitters heeft iemand ervaring met software twinhan sat-ci 1034 ontvanger want met huidige software [software is blijkbaar veroudert ] werkt ontvanger niet in combinatie met vista home premium met vriendelijke groet.
moonchild Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Kijk eens op de site van azurewave, erg traaaaag maar uiteindelijk gelukt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerard6 Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik ben ook in het bezit van een pci kaart twinhan 1034 maar het lukt me niet om de software te downloaden. Ik hem geprobeerd op de site van twinhan maar deze firma bestaat niet meer denk ik. Ik lees dat u naar de software moet zoeken op azurwave maar hoe doet dat a.u.b.? De kaart heeft nochthans gewerkt op mijn vorige pc nu niet meer. Ik heb nog altijd windows xp.
moonchild Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 De kaart heet AD-SP300 en de driver/software is hier te vinden http://www.azurewave.com/Support_Utility_Driver.asp succes VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerard6 Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Is het normaal dat voor 98mb het bijna twee uur om te downloaden. Ik heb het geprobeerd maar hij is stilgevallen met al reden "er is geen time out aangevraagd". Wat wordt daarmee bedoeld?
RLIE12 Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 goedenmiddag ik lees dat u ook een twinhan sat-ci kaart heeft wat een toevallig treffen ik geloof dat als u xp heeft naar www.dvbsupport.net moet gaan aldaar kunt u uw ontvanger naam + type invullen bv twinhan sat-ci 1034 de machine zoekt bda driver bestand met een omvang van plusminus 94 MB deze moet u proberen te downloaden hierbij zitten letterlijk alle "drivers" die u voor deze kaart nodig heeft bij elke separate driver zit ook nog een readme bestand het is belangrijk deze goed door te lezen mvg.
RLIE12 Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 goedenavond hopenlijk heb je dezelfde twinhan sat-ci 1034 ontvanger nu heb ik de kaart geconfigureerd ,zenders bijna laten zoeken werkt 1 emulator de cam emulator net niet goed want bij zenders afspelen kan de software de zender niet vergrendelen weet jij hoe dit wel zou moeten werken met vriendelijke groet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen