Ga naar inhoud


aanbieding 2 maanden gratis familie pakket - is dat wat?


Angeline

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een mailtje van Canal Digitaal over 2 maanden gratis naar het familie pakket kijken - waarbij ze natuurlijk willen dat ik nog een jaar verleng en dan het familie pakket houden zal.

 

Maar ik wilde weten hoe en wat als ik bijvoorbeeld inderdaad alleen maar 2 maanden het familie pakket zou houden, en daarna niet meer. Hebben meer mensen dit gedaan? Is het dan wat? Kan je het ook makkelijk opzeggen (bijvoorbeeld telefonisch) of gaat het flink fout en blijf je dan opeens weer een tijd aan dat pakket zitten?

 

Ik vind het misschien wel leuk om sommige zenders daarvan te zien (13th street bijvoorbeeld) maar heb geen zin om voor die paar zenders 5 euro per maand te gaan betalen - en dan niet tot dec 2012 aan canal digitaal te zitten maar tot 2013..

 

Maar 2 maandjes proberen, is natuurlijk wel leuk.

 

Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar vijf €urotjes dat is voor mannen 2 biertjes per maand en voor vrouwen is dat minder dan twee roseetjes. cool

Dat mag toch geen probleem zijn. laugh

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de thema kanalen niet te vergeten (denk ook aan History HD)

 

Op de site van CDS staan bij "dit kijk je" slechts enkele voorbeelden. Door op volledige zenderoverzicht te klikken zie je alles wat je krijgt.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

History HD heb ik al, De belgen (in HD) heb ik ook, want heb het basis pakket + de HD zenders.

 

Kinderen heb ik niet - dus die zenders zijn niet zo interessant voor mij.

 

Voor mij is eigenlijk de grote vraag of het echt wel zo makkelijk is na 2 maanden op te zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Angeline

Voor mij is eigenlijk de grote vraag of het echt wel zo makkelijk is na 2 maanden op te zeggen...


Antwoord is ja, het is makkelijk als je het op de juiste manier aanpakt.
Meteen een briefje schrijven dat je de proef periode niet verlengt en je geen abonnement neemt op dit pakket.

Er is alleen een maar.
Als je brief niet goed verwerkt word heb je een probleem.
Maar dan zien we je hier wel gaan klagen denk ik zo. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een emailtje sturen via mycanaldigitaal kan ook. Je krijgt meteen een bevestigings email in je mailbox dat er een email verstuurd is. Dan kunnen ze je daarop tenminste niets meer maken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Angeline
dus stel je accepteerd aanbod op 1 augustus. dan moet je eigenlijk voor eind augustus voor de zekerheid canal digitaal ingelicht hebben dat je na die 2 maanden niet meer hoeft?

Je bevestigd het proef-abbo en stuurt dezelfde (of de volgende dag) een brief naar ze toe dat je e.e.a. na de proef periode niet wilt voortzetten.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou dat zou ik niet doen, je hebt kans dat ze dan zeggen, oh die klant is uit op een gratis abo.(dat is natuurlijk ook zo maar dat weet CDS niet :D )Nee gewoon eind augustus opzeggen en dan kun je nog een maand gratis kijken. laugh

Nou, dat weet CDS heel goed. Zo snel mogelijk bevestigen dat je niet wilt verlengen is mijn devies.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin hier normaal gesproken niet aan. Het is hun doel om mensen te vinden die vergeten of foutief opzeggen. Het is een niet klantvriendelijke manier van verkoop.

 

Als ze een keer het HD pakket gratis aanbieden, wil ik dat misschien wel doen.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad en zat er toen wel mooi aan vast. (mij was telefonisch verteld dat dit automatisch zou stoppen)

 

Na veel heen en weer gebel is het na veel gedoe gelukt om eraf te komen. Alleen....terug betalen doen ze niet, je kijgt al het teveelbetaalde geld tegoed geschreven.

 

Ik zou het niet doen want je kunt geen goede afspraken met hun maken.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...