Ga naar inhoud

[ET9000] codecs mediaplayer voor xtrend 9000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke bestanden (codecs) kan de mediaspeler voor de xtrend 9000 aan.

Belangrijk voor mij is videobestand m2ts en audiobestand wav en flac.

met de vriendelijke groet,

• 4 maanden later...

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels de xtrend 9000 aangeschaft.

De mediaspeler kan het videobestand met de codec m2ts inderdaad afspelen, omdat de applicatie VLC Videoplayer er op geinstalleerd is.

Dit ter infomatie.

Geplaatst:

Hij speelt eigenlijk alles, afhankelijk van je image. [ alleen MPG MPEG, eigenlijk niet ]

Vlc kun je erop zetten ja

• Beheerder
Geplaatst:

Hij speelt helemaal niet alles. Diverse media kan je niet afspelen.

Zie deze satellietontvanger niet als een volwaardige mediaspeler, want dan wordt je teleurgesteld.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hij speelt helemaal niet alles. Diverse media kan je niet afspelen.

Zie deze satellietontvanger niet als een volwaardige mediaspeler, want dan wordt je teleurgesteld.

Mvg,

Michel

Wat speelt ie niet dan?

Geplaatst:

Ik ben zeer tevreden over de multimedia mogelijkheden van mijn ET-9000.

I.v.m. video-codecs speelt jij alle courante formaten af,

in die mate dat ik nog niets tegengekomen ben dat hij niet speelt, ook srt's is no problemo.

Heel fijn toestel, maar gebruik wel de Logitech Harmony remote...

• Beheerder
Geplaatst:

Hoe speel je dat dan af. Via VLC? Geen zonder dan, want dat vind er een conversie naar een formaat dat de ET9000 kan lezen plaats. Daar heb je dan wel een PC voor nodig.

De broadsoft boxjes (dreambox niet uitgezonderd) spelen diverse Xvid/DivX formaten niet af, geen WMV, geen BluRay, geen WMV HD, geen VideoCD, geen mpg, geen FLAC enz.

Als mediaspeler is zo'n box erg beperkt, maar gelukkig speelt hij de belangrijkste formaten (MKV, DVD-ISO, JPEG en MP3) wel.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@Michel

Tja, volwaardige mediaplayer is het niet. Maar als extra semi-mediaplayer doet ie het uitstekend.

70% tot 80% van de mensen gebruikt ook alleen maar de belangrijke formaten :grin:

Ik incluis ;)

• Beheerder
Geplaatst:

Daar zeg ik ook niets over. Ik corrigeerde alleen beweringen die aantoonbaar niet kloppen. ;)

Geplaatst:

Hoe speel je dat dan af. Via VLC? Geen zonder dan, want dat vind er een conversie naar een formaat dat de ET9000 kan lezen plaats. Daar heb je dan wel een PC voor nodig.

De broadsoft boxjes (dreambox niet uitgezonderd) spelen diverse Xvid/DivX formaten niet af, geen WMV, geen BluRay, geen WMV HD, geen VideoCD, geen mpg, geen FLAC enz.

Als mediaspeler is zo'n box erg beperkt, maar gelukkig speelt hij de belangrijkste formaten (MKV, DVD-ISO, JPEG en MP3) wel.

Mvg,

Michel

Ik wil zeker niet zeuren anders heb ik weer een ban.

Alleen kun je echt bijna alle bestanden spelen, zonder dat je er een pc voor nodig hebt!!!

Er is een mediaplayer in pli die echt bijna alles speelt, een paar oude avi schokken wat.

Maar verder op wmv na echt heel veel.

Vlc heb je evt om te streamen...verder doe ik er bijna niets mee...[ misschien nodig voor openwebif maar die is nog niet af ]

En een beperkte mediaplayer wil ik zeker niet zeggen.

Eerder een bijna een perfecte, op soms wat probleempjes met de ondertitel na. [ in pli ]

Geplaatst:

Ik wil zeker niet zeuren anders heb ik weer een ban.

Alleen kun je echt bijna alle bestanden spelen, zonder dat je er een pc voor nodig hebt!!!

Er is een mediaplayer in pli die echt bijna alles speelt, een paar oude avi schokken wat.

Maar verder op wmv na echt heel veel.

Vlc heb je evt om te streamen...verder doe ik er bijna niets mee...[ misschien nodig voor openwebif maar die is nog niet af ]

En een beperkte mediaplayer wil ik zeker niet zeggen.

Eerder een bijna een perfecte, op soms wat probleempjes met de ondertitel na. [ in pli ]

De Xtrend speelt niet alle formaten af, maar wel de belangrijkste. Zie het als een leuke mediaplayer.

Voor veel mensen ruim voldoende. Maak zelf gebruik van een ACRyan, die speelt wel nagenoeg alles af.

Maar goed, dat is ook een echte mediaplayer.

@Michel

En als laatste zou ik Michel wel een klein beetje gelijk willen geven in de inmiddels gesloten betrouwbaarheid ET9000 topic,

hou aub eens op met inderdaad de mijne is beter dan de jouwe verhalen. Daarbij moet ik dan ook wel opmerken, dat je het

ook regelmatig voed, Michel.

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

• Beheerder
Geplaatst:

Ik weet niet of je de laatste 25 reacties van Dylantje hebt gelezen, maar die voegen over het algemeen helemaal niets toe.

Ze hebben nauwelijks of geen informatieve waarde, zijn regelmatig feitelijk onjuist en onnodig uitdagend.

Omdat de ongewenste discussie hier nu gewoon door gaat, ben ik genoodzaakt dit topic ook te sluiten.

Mvg,

Michel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.