yvessr Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 ik heb zelf lange tijd met VIX gewerkt en had nooit een probleem met de cams... hier de link naar de cams-site van VIX (hopelijk mag het ?...): http://www.4shared.com/dir/wnyHV50A/VIX_CAMS.html suk6 ermee! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Dolf Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Origineel bericht van: Paraty Kan mijn iemand helpen heb al 3 verschilende ipk geprobeerd maar niks lukt Kan ik ook een .tar met vix erop krijgen Wat lukt niet? Installeren of geen beeld na het installeren. Je moet na het installeren nog wel CCcam starten , en deze selecteren voor automatisch starten. Dit doe je van uit het menu instellingen, softcam... Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Paraty Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Is me uiteindelijk toch gelukt had eerst de verkeerde en dan krijg je er geen andere maar op heb terug opnieuw geflasht en klaar is kees dank iedereen voor het meedenken en ik ook iets geleerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen