Gast Togan Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 @mojo, Met commercieel bedoel ik eerder RTL en SBS groep. Programma´s als "ik hou van Holland" en zo. Erg plat amusement, maar dat is mijn mening en hoef er niet naar te kijken. Ik ken Animal Planet nog van vroeger, weet niet of er toen ook reclame werd uitgezonden bij hen. Maar de programma´s gaan ergens over. Zo vind ik ook Discovery, Nat Geo, en History wel interessant. Bij een van deze vier komen ook reclameblokken, wat ik wel jammer vind, maar dat heb je ook bij de PO, helaas.
Mojo Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Togan: Ik weet wat je bedoeld. Animal planet, Discovery, NGC, History en dergelijke zijn themakanalen. RTL en SBS gaan nergens over. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Terradon Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Johan45 LOL, ik heb geen rechten om Teleshop 8: Tel sell in HD te bekijken. Heet natuurlijk niet voor niets zo he teleshop en telsell......je mot er dan wel voor betalen Groetjes............
Johan45 Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Volgens mij missen ze door de reclame te coderen wel omzet. Vult u rustig aan !!!
Terradon Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Johan45 Volgens mij missen ze door de reclame te coderen wel omzet. Kijk ff de feiten op een rij......de vrouw des huizes wil toch Oprah ed kijken dus die zit in het pakket wat jij dan weer mag betalen....ergo betalen doen we toch voor die zooi groetjes...............
Jürgen Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Met heel veel uitspraken en opmerkingen ben ik het helemaal mee eens maar het is niet altijd een zooi. Op menige doordeweekse avond worden prima films op RTL8 uitgezonden, niet helemaal het nieuwste en niet iedereen zijn stijl maar mijn vrouw kijkt er toch graag naar. Zo is vanavond een prima film met Harrison Ford en Michele Pfeifer en daar is niets mis mee. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Ach iedereen roept wel dat het zooi is (ik zal het noch beamen of tegenspreken) maar mocht CD ooit besluiten om deze zender(s) uit het pakket te halen dan kan je wel ongeveer nagaan wat de reacties zullen zijn... revolutie in de tent Ach en al zal het rotzooi zijn dan is het nu tenminste wel in HD (ja ik weet het upscaled SD)
DDX Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Zenden ze eigenlijk wel hd content op die zender uit ?
guppje29 Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Oprah Dr phil Films In et begin zond RTL 8 het meeste HD uit van de 4 RTL kanalen. weet niet hoe dat nu is. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
roymar Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Wat me opvalt is dat RTL8HD op dit moment met een fixed bitrate uitzend, de rate zit rond de 4800 en loopt maximaal naar 5100 in pieken maar blijft verder continue rond de 4800. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Littlesat Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Citaat: De rate zit rond de 4800 en loopt maximaal naar 5100 in pieken Dit is niet fixed... maar kijk maar eens naar Dr Phil (grrrr) of zo... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Origineel bericht van: guppje29 Oprah Dr phil Films In et begin zond RTL 8 het meeste HD uit van de 4 RTL kanalen. weet niet hoe dat nu is. Heel veel series op rtl 4 en 5 zijn native HD. Ook speelfilms idem dito. het aanbod van native HD is ,vind ik,sterk verbeterd.
Littlesat Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Over een paar jaar wordt dat bijna 100%... (helemaal kan niet ivm archiefbeelden, zo zie je nu ook nog af en toe zwart/wit). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
CB1 Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Je moet toch ergens beginnen. Ik vind het wel mooi dat ie er bij is nu want met mijn draaibare schotel kan ik ook nu gewoon langs rtl8 zappen zonder dat hij bij dit ene kanaal weer even terug moet op de 19,2 We kunnen wel door blijven zeiken over elke zender die cds er op gooit maar Ziggo heeft ook alle commercielen nog niet in hd Het content zal in de toekomst zeker nog verbeteren. Elke stap is er 1 zeg ik maar. Geduld heeft men deze tijden niet meer. Gr Cb1
Amager95 Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Over een paar jaar wordt dat bijna 100%... (helemaal kan niet ivm archiefbeelden, zo zie je nu ook nog af en toe zwart/wit). Dan zullen ALLE providers eerst eens moeten kappen met het vragen van extra geld voor HD. Elke soort techniek wordt bijna per dag goedkoper en die providers zeggen dat het extra geld kost. Nou daar geloof ik alleen in bij het begin van HD, maar inmiddels niet meer en zeker niet meer voor morgen of overmorgen, laatste over een jaar Ondertussen blijven zij, de providers, dus wel gewoon doorgaan met het vragen van een extra bijdrage. Het wordt tijd dat Nelie Kroes daar eens een stokje voor gaat steken. De PTT's van weleer hadden ook allerlei redenen om extra geld te vragen voor gewone zaken. Dat is ook dankzij Europa verboden, zoals bij voorbeeld onlangs nog de tarieven van bellen en sms'en over de binnen-Europese grenzen te verlagen. M.a.w. mensen hebben dus van te voren gewoon veels te veel betaald voor dergelijke diensten. Zo zie ik het bij het HD ook. Ordinair mensen uitkleden, abkassieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen