Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot voor kort maakte ik met Acronis TIH 2011 steeds een nieuwe volledige Image van mijn partities aan.

Acronis startte ik dan tijdens het booten vanuit de Startup Recovery Manager op.

Omdat de Images steeds groter werden besloot ik om incrementele back-up's toe te passen.

Deze start ik op vanuit WIN7.

De 1e volledige back-up gaat prima maar bij elke volgende incrementele back-up begint de back-up met een foutmelding dat de back-up beschadigd is om vervolgens gewoon een aanvullende back-up te maken.

Schijnbaar gaat de back-up goed maar ik vertrouw het toch niet helemaal.

In de betreffende logfile zie ik steeds de cryptische melding 'Parseren van XML is mislukt'.

 

Op het Acronis forum en in de Knowledge database heb ik hierover niets kunnen vinden.

Omdat support bij Acronis betaald moet worden hierbij de vraag of iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen betekenen.

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021


Geplaatst:

compressie uitschakelen en veriferen (zie backup opties)van de backup zou moeten werken.

 

ook wil het wel eens uitmaken vanuit welke lokatie een backup teruggelezen wordt (voor de incrementele back-up is dit ook van belang)

netwerk of ftp lokatie? probeer eens een usb schijf.

 

succes

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nou, eigenlijk niet want het probleem bleef bestaan.

Maar heel simpel opgelost door geen incrementele backup meer te maken maar elke keer een volledige backup, ruimte genoeg.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...