Ga naar inhoud

Na firmware update sat instellingen en services kwijt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dmv DreamUp de laatste officiele firmware geupdate. Echter ben ik al mijn sat configuratie en boeketten kwijt.

Ik heb wel een backup van m'n vorige services dmv DreamSet gemaakt op m'n PC. Dus dacht ik een fluitje van een cent om alles terug te zetten. Helaas...

Met de afstandsbediening kan ik m'n sat configuratie, 4 Disecqs, niet aanpassen. De lijst is beperkt tot 4 satellieten die ik op de koop toe niet kan laten wijzigen en niet laten scannen.

Bij het scannen heeft hij de onterechte fout "no Transponder for (LOF/L vertical)"

Via DreamSet Setup mislukt ook de "Test Configuration". Ik weet niet welke Firmware of Software het is. Bij de webinterface (die werkt wel normaal) "Firmware" staat "unkown"

PS: Kan je een plaatje uploaden in het tekstbericht? Verder dan een URL invullen kom ik niet en heb zelf geen webruimte.

SatGrtz

Geplaatst:
Origineel bericht van: skisat
PS: Kan je een plaatje uploaden in het tekstbericht? Verder dan een URL invullen kom ik niet en heb zelf geen webruimte

Met Bestandsbeheer. Zie plaatje.

vGnp

post-40989-1318262207,5815_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Thx vGnp

Ik kan ook de volgorde van LNB's in de disecq configuratie wijzigen. Ook niet als ik probeer te kiezen voor eenvoudige installatie met maar één LNB. Zie plaatjes

post-50751-1318262207,6098_thumb.jpg

post-50751-1318262207,634_thumb.jpg

Geplaatst:

Gewoon weer even opnieuw flashen,en helaas zou je nu handmatig alles weer in moeten vullen. Maar zodra alles erin staat zoals de satellieten,Dan zou je een instellings backup kunnen doen via het menu/instellingen/Softwarebeheer.dat werkt wel altijd.Zo te zien heeft dreamset de software van de dreambox gedeeltelijk beschadigt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen