tajvdz Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Ik was op zoek naar een plugin om veel gebruikte opties aan knoppen toe te wijzen en ook het menu wat nu komt als je op de blauwe toetst drukt aan te passen. Ik heb 2 plugins gevonden en ze alle 2 gedownload. Maar volgens mij is Quickbutton totaal overbodig als je ook Multi Quickbutton hebt? Of horen deze op een of andere manier bij elkaar? Wie gebruit deze plugins? Dus wat kan ik het beste doen met deze plugins? Is het ook mogelijk het hele pip verhaal wat simpeler te maken en alleen die knoppen in een manu te zetten? Ik heb het nu onder de blauwe knop. Als je weer op blauw drukt dan komt het pip venster en dan pas staan de extra pip opties in het blauwe menu er bij. Kan ik ook een menu maken waar alleen de pip functies in staan?
tajvdz Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 ik ben er nog even mee aan het proberen geweest. Quick Button werkt niet als Multi Quickbutton actief. Multi Quickbutton is uit te zetten door Autostart op Off te zetten. Maar ik kom er niet achter wat nou de optie Main menu: on/off betekend. Ook wat er aan de linker kant staat bij 0, 1, 2, 3 doet bij mij niets. Waar is dat voor? Zover ik heb ontdekt hebben beide plugins wel wat mogelijkheden maar beide missen ze wat en iet overal zijn dezelfde opties te kiezen. Ik zou graag de Timer onder een gekleurde knop zetten en ook wat ik al eerder aangaf een menu maken voor Pip en de opties voor Pip die komen na het activeren. Misschien is dit met een PPpanel te doen? Met beide plugins kan ik vrij weinig kiezen voor Pip. Bij Multi Quickbutton wel het activeren maar niet de opties voor zappen in het Pip scherm enzo. Wat ik ook heb is dat als je iets onder red-long hebt ofzo dat daar na de functie voor red ook nog komt.
tajvdz Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 Main Menu on/off dan komt er een optie voor de plugin direct in het hoofd menu. Op zich schelen de plugins elkaar niet heel veel. In Quickbutton zijn er alleen wat opties uit het hoofdmneu te kiezen waaronder timer. Als er een plugin is om het standaard menu onder de blauwe knop aan te passen dan ben ik er denk ik wel. Alles wat daar staat is verder aan een andere knop toe te wijzen of staat ook in het plugin menu.
guppje29 Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Ik gebruik de quik button best vaak. Ik heb op de rode knop de letterboxzoom gezet. zo kan je met 1 druk bv bij History en NGC Wild een letterbox uitzending beeldvullend maken. Met DVB sub is het grote voordeel dat de ondertiteling dan ook goed word weergegeven. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
tajvdz Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 ok gebruik je Quickbutton of Multi Quickbutton? Iemand nog een tip over deze 2 plugins? En is er een mooie oplossing voor Pip? Ik zou dus een menu willen waar alleen de pip functies instaan en niet als extra opduiken in het menu onder de blauwe knop.
guppje29 Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 ik de quickbutton versie DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Dream1975 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Gebruik je PLi dan helemaal de multiquickbutton niet gebruiken (deze plugin rommelt in de code waardoor er onverwachte zaken kunnen gebeuren in PLi). Weet even niet zo snel meer wat, maar volgens mij de knoptoewijzing in de movielist weergave.
tajvdz Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Geplaatst: 28 juli 2011 oh ik heb daar nog niets van gemerkt. ik vind ze beide niet super. ik wil graag opties toewijzen maar beide hebben beperkingen. bij multi quickbutton kan ik de timer niet toevoegen en quickbutton heeft die weer wel maar veel andere weer niet.
Jean-Claude Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 ga eens naar de setup van de multiquickbutton naar de toewijzing van een bepaalde toets, en druk dan op [menu]. je kan nu nieuwe akties toevoegen ....... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
tajvdz Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Geplaatst: 28 juli 2011 als ik menu druk gebeurd er niets. maar bedoel je niet dat je met add meer opties kan kiezen? en waar zijn die opties links voor? 0 info: On/Off etc?
Jean-Claude Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 een tijdje geleden dat ik dat nog gebruikt heb, maar je kan inderdaad opties toevoegen. als ik me nog goed herinner hangt het er ook van af wààr in de lijst dat je op menu drukt, op bepaalde plaatsen kon je àndere opties toevoegen aan de lijst met akties voor een knop. je kan ook meerdere akties selekteren (groen maken), dan krijg je een popup menu als je op die knop drukt. de rest weet ik zo niet meer, ik zou zeggen probeer het eens en zie wat er gebeurt ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen