Ga naar inhoud


in firefox komen de plaatjes niet,alleen maar tekst


tipje

Aanbevolen berichten


  • 4 maanden later...

Sinds vorige week heb ik hetzelfde probleem en ook hier functioneert Google Chrome prima maar Firefox zo met eens niet meer (zie bijlage).

Wellicht kan ik de kitten even lenen want dat schijnt de oplossing te zijn.

 

Heeft iemand misschien nu de oplossing gevonden want zo heb ik niets aan Firefox.

Het vreemde is dat dit zich alleen bij Sat4all voordoet en niet bij andere fora zoals b.v. bij het forum OpenPli.

post-37183-0-77117200-1322830985_thumb.jpg

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even je cookies wissen in het tabblad privacy? Staat hij niet in de uitzonderingen bij afbeeldingen automatisch laden

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk eventueel even op alt om de menubalk op te roepen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat naar de werkbalk beeld ,en dan naar paginastijl en zet een stip achter basisstijl

 

Ik dacht dat ik hierop al had geantwoord maar schijnbaar toch niet.

Er staat standaard een stip achter de basisstijl dus daaraan kan het niet liggen.

 

 

 

Druk eventueel even op alt om de menubalk op te roepen

 

Als ik op de Alt-toets druk gebeurt er helemaal niets.

 

Ik weet niet of het misschien aan mijn profiel ligt maar als ik mij in Firefox uit log en dan weer op 'inloggen' klik komt het beeld weer zoals het hoort.

Zodra ik echter op 'Inloggen' klik om mijn account te bevestigen gaat het beeld weer terug naar tekst.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...