Patser Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Hallo, Ik kan op de een of andere manier heel moeilijk Cartoon Network voor mijn zoon opzetten. Ik heb een CD gecertificeerde TF7710HDPVR Een Media quard CAM (3 verscillenden) 1 orginele Kaart van Cd Twin LNB met schotel voor astra 19 en 23 Schotel is aangeloten op de Tuner met 2 Coax. (geen bridge) 99% Ontvangst. Cartoon Network doet het soms wel en soms niet Zenderlijst ingeladen met Fastscan Ik denk zelf dat ik een Aston cam o.i.d. nodig ben. Ik heb al diverse sites en forums doorgelezen, maar ik kom er niet uit.
satencom Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Wat van 3 types CI modules heb je, cds, of een matrixcam Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Patser Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 Ik heb diverse cams: * Matrix * 3 keer Canal digitaal orgineel mediaguard ( 3 verschillend) * X-Cam de orginele cams hebben alle 3 een ander plaatje
satencom Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Het blijft moeilijk welke Cam het beste werkt, Aston 1.07 en de Powercam, die werken bij sommigen wel goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Patser Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 euh... oke Dus het ligt wel aan de cam dat CN het soms wel en soms niet doet? Dus de MPEG - 4 codering? Dan haal ik een Aston CAM op. Bedankt alvast..
Patser Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Ik heb nu de powercam geprobeerd. Het vreemde is dat bij alle kanalen heb ik ontvangst behalve Bij Cartoon Network, als ik daar naar toe gaat doet hij het soms wel en soms niet Daar valt de onderste balk weg en geeft hij aan : GEEN SIGNAAL Het Lijkt op hij bij Tuner 1 Makkelijker werkt als bij 2 Bij geen van de andere kanalen doet hij dat. Schiet mij maar in de boom
Patser Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Joepie .... Ik heb het gevonden... Ik las op in een ander forum onderwerp over LNB instellingen, die heb ik aangepast en hij zapt sneller en elke zender werkt ook meteen.. Bedankt.
satencom Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Mooi dat het gelukt is ,dat hij ook nog sneller is, dat is weer mooi mee genomen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
playtronic Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Patser Joepie .... Ik heb het gevonden... Ik las op in een ander forum onderwerp over LNB instellingen, die heb ik aangepast en hij zapt sneller en elke zender werkt ook meteen.. Bedankt. Kan je hierover iets meer vertellen. Hebben andere gebruikers misschien ook iets aan ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen