Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment gebruik ik een Windows 7 laptop met een Gmail account voor mijn in- en uitgaande e-mail.

Om mijn mail binnen te halen hoef ik alleen Outlook op te starten.

Nu overweeg ik om een Android (v3.1) Tablet te kopen maar vraag me af hoe ik daar mijn (G)mail binnenhaal.

Uiteraard kan ik dit via de site https://mail.google.com/mail/ maar is er ook een applicatie á la Outlook waar ik mijn mail kan opslaan / rubriceren zonder dat ik naar de site moet gaan want immers beschik ik niet altijd en overal over Internet en dan kan ik mijn oudere mailberichten niet inzien.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Er zit een apparte app voor gmail in maar er zit ook een e-mail programma in de os je adres en wachtwoord invullen is bij mij voldoende,hotmail,gmail en m'n vast email adres op. Één prog.

Heb een asus transformer.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

Android = google = gmail. Gaat werken dus.

Het hangt een beetje van de tablet af die je koopt welk mail programma er standaard op zit. Maar er zijn sowieso talloze apps te vinden die met met exchange mail (push mail) overweg kunnen. Hiermee hoef je dus niet eens zelf je mail te checken (of nog erger, een programma /app op te starten), maar krijg je gewoon een melding als er nieuwe mail is. smile

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen