vGnp Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Origineel bericht van: Addie88 Hartelijk bedankt iedereen! Een uur geleden snapte ik amper hoe, wat ,... en nu heb ik hier plots mijn hele set-up Daar zullen we het intern nog eens over hebben. Dan kan natuurlijk nooit de bedoeling van een forum zijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Origineel bericht van: vGnp Daar zullen we het intern nog eens over hebben. Dan kan natuurlijk nooit de bedoeling van een forum zijn. Inderdaad, als iedereen de materie zo snel machtig is, zie ik het gebeuren dat we ons dra gaan vervelen.
satencom Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 We krijgen de tweede fase ook nog , hoe installeer ik alles, het moeilijkste komt nog. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Ja, hoewel dat een lastige fase kan zijn is het ook de leukste fase.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen