Boksie Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Hallo, Ik heb bij 1 van de 2 tuners problemen dat ik bij "signaal zoeker" de instelling niet kan opslaan. Ik zie het groene vinkje en ongeveer 45% bij SNR maar die gegevens blijven iey behouden, Dit betekend dat ik bv Ned 1 en 2 en nog meer niet kan ontvangen
Boksie Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 nog een kleine aanvulling.. op de andere tuner zie ik regelmatig blokjes en hoor een snerpend piepend geluid... dit heb ik ook wel eens als we onweer hebben
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Staat de boel wel goed uitgericht?
Boksie Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 hoi, heb gisteren een andere kabel voor extra ontvanger aangesloten maar gisteren heeft het nog goed gewerkt. vanmiddag kwamen de problemen. Zou dit verschijnsel kunnen komen doordat hij niet goed gericht is?
satencom Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Wat ook nog kan, water in de Connector aansluiting van de lnb Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 dat zou in nederland heeel goed kunnen maar de 2 connectors die ik gebruik bij de ET zijn niet los geweest..
satencom Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Om wat van schotel gaat het, en van lnb, een duo lnb, misschien bij het er op draaien van de connector op lnb, kan hij verdraait zijn. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 het is een traix schotel met een quad kop erop
satencom Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Als de arm een beetje omhoog drukt ,of een beetje naar beneden drukt dan kun je al gouw zien of de schotel niet goed staat, als je een satmeter heb of via de ontvanger, af stellen kan ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Boksie Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 het probleem is verholpen... ik heb de kop iets verdraaid en het werkt weer. beadbkt voor de hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen